• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • bubblan79

Ingen som ser nakenbad som trevligt badställe bara utan allt handlar om att spana?

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Badabing
    bubblan79 skrev 2012-02-29 12:41:45 följande:
    Ingen som ser nakenbad som trevligt badställe bara utan allt handlar om att spana?
    Haha..fluktare finns det gott om.
    Jag älskar att vara naken ute på stranden. Sola och bada. Helt underbart.
    Absolut kul om det finns nåt att titta på men det är inte anledningen till att jag går dit.
  • Hannibal06
    Badabing skrev 2012-02-29 12:43:55 följande:
    Absolut kul om det finns nåt att titta på men det är inte anledningen till att jag går dit.
    Håller med dej.

Det är helt underbart att vara naken på stranden
  • Farbror6
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-28 12:40:39 följande:
    På 90-talet var det bra på Smitten i Göteborg. Lagom blandning av man/kvinna, snyggt/fullt och ungt/gammalt.

A propos fluktande. Så stötte jag på ett ex till mig och hennes snygga kompis på väg därifrån. Självklart påklädda.  Jag visste att dom var fixerade av att kolla på kroppar/snoppar.
    Jag var mest besviken att jag inte fick se tjejerna nakna. Mitt ex var lång blond slank med stora bomber och hennes kompis dito men mörk.
    Det hade säkert kunnat utveckla sig till en trekant hemma hos mitt ex om jag bara hade varit en halvtimme/timme senare.

Men hur det är på Smitten nu, har jag ingen aning om.
    Har besökt smitten på 80-90 och 00-talet, men jag har aldrig sett en kvinna där! Bara en massa runkare....
  • Anonym (närsynt)
    Farbror6 skrev 2012-03-01 10:16:55 följande:
    Har besökt smitten på 80-90 och 00-talet, men jag har aldrig sett en kvinna där! Bara en massa runkare....
    hm  Varr det min närsynthet och min fantasi som gjorde att jag såg snygga tjejer och inga runkare?Skäms
  • Farbror6
    Anonym (närsynt) skrev 2012-03-01 12:45:01 följande:
    hm  Varr det min närsynthet och min fantasi som gjorde att jag såg snygga tjejer och inga runkare?Skäms
    Jag skulle gärna vilja veta var du var! Jag bara kollade snabbt där och såg bara dessa jävla äckel-killar som förmodligen skrämmer bort alla tjejer.
  • bubblan79
    Hannibal06 skrev 2012-02-29 14:23:32 följande:
    Håller med dej.

Det är helt underbart att vara naken på stranden
    Badabing skrev 2012-02-29 12:43:55 följande:
    Ja jag håller med er. helt underbart och givetvis kan man ju inte hålla sig från att titta heller men det är absolut inte främsta orsaken till att jag åker dit men man märker ju att det är MÅNGA andra som åker dit just pga av att dreggla. Här kallar vi dom lemurer... sånna där som man typ bara ser huvudet av som springer runt och spanar på alla tjejer
  • bubblan79
    Farbror6 skrev 2012-03-01 13:16:04 följande:
    Jag skulle gärna vilja veta var du var! Jag bara kollade snabbt där och såg bara dessa jävla äckel-killar som förmodligen skrämmer bort alla tjejer.
    ja visst är det synd att vissa inte kan uppföra sig som på vilket annat badställe som helst! Det är ju sånt som gör att man skiter i vissa ställen. En del provar en gång och blir avskräckta direkt!
  • Anonym (närsynt)
    Farbror6 skrev 2012-03-01 13:16:04 följande:
      Nu har jag inte varit där på 15 år. Men det var väldigt bra längst ut på udden. På den tiden var ju jag en ung, snygg kille och tjejerna kanske tyckte det var angenämt att vara nära:  LOL - nu skojade jag till det. Nä, men det var ju också en annan tidsanda. Tjejerna badade top less ändå så att den tt den lilla tygtrasen framtill var borta var ju ingen större sensation.  Hade det stått någon och rånkat hade snuten kommit.
  • Fool

Får en känsla av att det är mest senioer som gillar nakenbad... stämmer det ?

Själv har jag aldrig förstått tjusningen med det , men ser inte heller något fel i att folk badar nakna , eller med kläder på , det är upp till var och en.

Svar på tråden Underbart nakenbad