• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • bubblan79
    Badabing skrev 2012-03-07 18:39:30 följande:
    Blickar gör mig inget. Men när 10 gubbar har tittat på en under en eftermiddag så är det inte så roligt mer. Eller lägger sig nära för att kunna glo.
    Inte roligt då
    eller sitter 2 meter i från i flock och runkar?
    nej inte kul!
    (¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Badabing

Skulle det vara tvärtom hade det aldrig kommit något klagomål.
    4-5 tjejjer stirrar ut en kille och börjar onanera...

• Anonym (närsynt)

De beteenden som ni beskriver här är ju vidrigt! Dessutom är det lagbrott!  Sexuellt ofredande.
    Ta mobilen och ring polisen nästa gång.

• Badabing

Ja visst är det vidrigt.Har varit med om bögar som lagt sig precis bredvid och lekt med varandras kukar. Härligt...=/

• bubblan79
    Badabing skrev 2012-03-08 14:11:45 följande:
    Ja visst är det vidrigt.Har varit med om bögar som lagt sig precis bredvid och lekt med varandras kukar. Härligt...=/
    men du hade inte haft nåt emot om två tjejer lagt sig bredvid eller ett annat heteropar?
  • Badabing

Det hade inte hänt så det är rent hypotetiskt. Bögarna är mer närgångna. Men givetvis om två tjejjer hade lagt sig bredvid hade jag nog inte blivit lika störd haha.

• bubblan79

varför ligger du bland bögarna om du nu stör dig så? brukar ju finnas olika sidor på stränderna

• Badabing

De kom och la sig bredvid mig ska jag tillägga.
    Olika sidor? Det är inte uppdelat där jag brukar bada

• bubblan79
    Badabing skrev 2012-03-08 15:07:17 följande:
    De kom och la sig bredvid mig ska jag tillägga.
    Olika sidor? Det är inte uppdelat där jag brukar bada
    nej det är det inte på mitt ställe heller men oftast brukar de dras åt det ena hållet och paren åt det andra hållet
  • Badabing

Hos mig är det blandat. Fast kvällstid är det mest runkbögar kvar bara. Då får man gå hem

Svar på tråden Underbart nakenbad