RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Tack, tyvärr är missfallet ett faktum. Jag har tyvärr gått igenom det förut och smärtan går ej att ta miste på:(
RMC ringde upp och jag ska dit på måndag för att se om kroppen klarat det själv eller ej, ska även få info om vad som gäller nu - vi har 1 poäng kvar ev får vi betala 50% "bara" vid nästa försök.
Tyvärr blir det inte förrän om tidigast ett par månader pga missfallet.
Lycka till allihop - jag tar en paus från forumet ett tag.
kram
Åh Camaro, jag är så ledsen för er skull
Jag hoppas det går så snabbt och smärtfritt som möjligt och att du snart är tillbaks igen.
Kram!
Så ledsen för din skull Camaro. Finns egentligen inga ord som hjälper. Ta dom här månaderna och samla krafter och fokusera på allt det positiva du har i livet. Du kommer orka, du är mycket starkare än du tror! Skickar en stor styrkekram till dig!!
Camaro, är så ledsen för er skull! Livet är inte rättvist!
Många styrkekramar till dig!!
Ego; första VUL sen behandlingen startade i morrn, är nervös. Jag mår så extremt dåligt på puregonen så den borde ju funka..:S borde jag bli öm i brösten? De är fortfarande lika "döda" som de var under nedregleringen. Hoppas inte min feber påverkat hormonerna. Tar man suprefact ( nedregleringen) ända tills äggplock? Längtar tills jag slipper dessa fruktansvärda hormoner ... Hur har ni det?
camaro: massa kramar till dig/er!!! det är fruktansvärt att man ska behöva gå igenom detta.
tänker på dig/er
Idag har jag äntligen fått rätt på vad skall hända här näst nu.
En tid för gyn har blivit bokad i februari och de skall skicka remisser
för att jag skall ta prover nu när mensen kickar igång.
Hoppas allt går som planerat.
*pust*
Idag har jag äntligen fått rätt på vad skall hända här näst nu.
En tid för gyn har blivit bokad i februari och de skall skicka remisser
för att jag skall ta prover nu när mensen kickar igång.
Hoppas allt går som planerat.
*pust*
Jahopp, då har vi varit nere i malmö för vårt första VUL (vaginalt ultraljud) Det blev inte alls de besked vi hoppats på :(
Först blev jag så arg när jag ringde så visste dem ingenting om att jag skulle ta några prover alls
fast att det sa det bara förra veckan.
Blev riktigt arg och ledsen och krävde att få ett besked oavsett vilket under dagen.
Ibland måste man sätta hårt mot hårt verkar det som.