RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
De ringde från rmc i går och ville att jag skulle komma in för eventuellt återförande, allt hängde på om jag va överstimulerad eller inte.
Kom in och de visa mig ett guldembryo som han kalla det, och två till som de kunde frysa för det va också jättefina, men snuvad på mållinjen, blev totalfrys på alla tre, vätska i buken och överstimulerad så han våga inte sätta tillbaka det :( blev så himla besviken, så nu är det till att vänta på sin blödning och hoppas på att den kommer innan 29 juni så man hinner inte de stänger, annars blir det augusti.
Så det blir inte alltid som man tänkt sig, men jag är i allafall jätteglad att vi har våran chans i frysen så nu hoppas jag på det :)
I morgon kl 11.00 ska min sambo ringa till RMC för att höra om vårt enda embryo i frysen har klarat upptiningen. Hoppas, hoppas, hoppas! Att vi får åka till Malmö i morgon em. Börjar bli väldigt nervös och nedstämd. Vill inte och vågar inte riktigt hoppas. F-n att det ska vara så svårt att bli gravid.
Tack Alrua! Det hjälpte, för nu ska vi iväg och äta och sen bär det av till RMC och vår Blastocyst. 
Teecee: Lycka till med er Blastocyst, jag håller också tummarna för att det ska lyckas för er :)
Tack så mycket JGPF. 
Hemma igen efter en tur till Malmö. Nu är jag ruvare och Blastocysten är i toppform. Det syntes inte att den varit i frysen sa Krzysztof. Han är svår att prata med, han verkar obekväm med att prata med sina patienter. Men det är sak samma, för jag är ruvare och nu jäklar är det dags för oss att lyckas.

Tack Alrua!
Jag minns inte om ni ska göra ert andra försök innan sommaren, hur var det nu?
Jag minns inte om ni ska göra ert andra försök innan sommaren, hur var det nu?