RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Tack teecee :) håller på att ringa till dom nu, men upptaget, mer nervös för varje minut som går,
Gud vad spännande!
Tyvärr så funkade det inte denna gången :( är ju bara vårt första försök så jag ska försöka att hålla humöret uppe fastän man bara vill gråta, börjar ny behandling inför vårt andra FET så fort jag fått min blödning, så går allt som det ska är jag ruvare igen om ca två veckor :)
TAck alla som hållt tummarna, nu hoppas vi på plus för dig BK :)
Kramar
JGPF så tråkigt att det inte funkade
Hoppas verkigen att det funkar nästa gång. Tack till alla er som lyck önskar mej
. Suck ska inte lämna nåt blodprov fören nästa tisdag är så jobbigt att vänta.
Ja det är väntan som är värst, man vill bara att tiden ska gå mycket snabbare, men snart är det tisdag :)
Skönt att det blir frys igen för oss, så slipper man sprutorna i allafall :) något positivt :)
JGPF: Jag känner igen den där känslan när man måste vänta och vilken befrielse det var att få genomföra ett frysförsök. Så mycket lättare och snabbare. Hoppas det går vägen med frysförsöket.
Här går det snabbt i vändorna :) fick blödning i dag så start med progynon i kväll, sen VUL på fredag nästa vecka, och sen är jag förhoppningsvis ruvare igen :) Jippie
JGPF så roligt att det på gång igen. Håller tummarna. Lämnade blodprovet idag. Suck men pga av utbildning på RMC ska jag inte ringa förren på torstag. Så nervöst att vänta.
Hej tjejer!
Vill bara berätta att föreningen Barnlängtan Skåne kommer att hålla Öppet Hus på Studiefrämjandet 16 oktober kl 13.30-15.30. Mer info kommer snart på www.barnlangtan.com/skaene
Lycka till alla! ![]()
Hur gick det bk??