• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • MålaMittHjärta
    Smulans skrev 2012-09-18 12:54:59 följande:

Tack! Vi gjorde syskonförsöket i våras (ÄP och ET i slutet av maj) och sonen fyllde ett år i början av juli. Kul att ni också är på gång!
    Vi har ett ägg kvar i frysen på RMC om inte det lyckas blir det Cura eller Öresundskliniken. Blir iaf runt mars/april tror vi om allt går enligt planerna :)
    Mamma till världens sötaste Elvis <3
  • Smulans
    MålaMittHjärta skrev 2012-09-19 11:58:35 följande:
    Vi har ett ägg kvar i frysen på RMC om inte det lyckas blir det Cura eller Öresundskliniken. Blir iaf runt mars/april tror vi om allt går enligt planerna :)

Spännande! Lycka till
  • BounceT

Hej

kul att se att denna tråden lever  :) jag hänger mest här  www.familjeliv.se/Forum-11-354/m51952488.html
    Vi har precis gjort ett syskonförsök och FET 12/10. Nu hoppas vi.  
    Håller med TIGRA79, man vet aldrig hur det blir. Vår resa började 2007 med 3 inseminationer (blev gravid 2a gången men missfall i v 7), sedan blev det IVF 2009 (gravid och missed abortion i v 10). Vi gjorde ett andra försök men det blev inga embryon och då bestämde vi oss för en paus. Plötsligt var jag gravid och vår son föddes 2010. Hjärta

Nu har vi försökt sedan han var 1 år men inte lyckats....så kan det också vara!

Håller tummarna för er alla! kram på er

/fd bTigger      

• Smulans

Lycka till BounceT! Jag håller tummarna för er

• BounceT

Jag tjuvtestade igår och fick ett PLUS....väntar spänt på provsvaret som jag får imorgon men jag verkar vara gravid!!  :D

• suck

Själv har vi precis slutat med preventiv medel och ska bara leva våra liv, blir det så blir det annars e vi sååå glada för den underbara unge vi redan har :)

• BounceT

.....ja det blev positivt på blodprovet!!   jippi!   :) väntar spänt på VUL och hoppas allt ser bra ut då. Man blir ju lite nojig efter 2 missfall!!

suck: ja absolut är man glad för det man har. Jag kommer bli ledsen om det blir missfall men har ju ett litet mirakel hemma!!  

kram på er   

Svar på tråden RMC Malmö del 14