RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Vad denna tråd är lugn nu!
Hoppas i alla fall att det går framåt med era IVF:er!
Själv är jag i 9:e månaden nu och hoppas att ni alla också snart får en provrörsbebis som växer i er!
hej hej jo här går det bara bra :) Går in i v 22 idag så lite mer än halvägs :)
Kan fortfarande knappt fatta att vi ska få en bebis i mars :). Verkligen toppen att man kan få denna hjälpen annars hade vi aldrig fått några barn.
Lycka till till alla :)
Hej alla, vill bara uppmana er som kämpar att inte ge upp! Plötsligt går det...
I torsdags föddes vårt efterlängtade mirakel!
En liten tjej på 49cm o 3,4 kg som efter många års kamp, mot alla odds plötsligt blev till på naturlig väg under nedregleringen (!) inför vårt 5 försökt (1 ivf, 3 frysförsök, 2 missfall). Ett riktigt underbart underbarn
Bu är det verkligen värt den tuffa tiden vi fick gå igenom när vi försökte. Lycka till alla - er tur kommer, glöm inte att "trägen" vinner!
Stora kramar fr en stolt mirakelmamma
Stort grattis till er camaro! Minns er segdragna kamp - skam den som ger sig, det blev ju en underbar utdelning till sist!
Stort grattis, fick mitt lilla hjärta i juni men e fortfarande här inne o läser med jämna mellanrum. Jag håller tummarna för er allihopa.
Ett stort grattis camaro :)
Grattis Camaro!! ![]()
Underbart!
Själv är det inte långt kvar för mig heller tills guldklimpen är här, för vattnet har börjat att gå nu så det borde vara max 3 dygn kvar!
Vårt efterlängtade barn föddes 25 november!
Vattnet började gå 23 november och BF var satt till 24 november så det stämde ganska bra! 
Det blev en flicka på drygt 3200 g och 48 cm. Hon är helt underbar! Jag håller mina tummar ännu hårdare för att alla ni som väntar, kämpar på och är mitt inne i behandlingar eller är gravida också ska få uppleva den här omtumlande och stora händelsen.
Kram på er!