• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • b k

Hej  nu kan jag med och skriva. Tyvärr blev det inget Gråter. Ska börja om med sprutor igen. Ska ringa och börja planera när mensen börjat igen. Tror att den är på g käns så  Glad

• JGPF

Åh så ledsen jag blir för er skulle BK, vet hur besviken man blir, hoppas det lyckas andra gången för er, jag håller alla tummar jag kan :)

Jag ska in i morgon för FET, lika nervös varje gång om ägget klarar upptiningen, har två kvar i frysen......

• JGPF

Då är man ruvare igen :) Testdag 3:e oktober,

• Velveteen
    JGPF skrev 2011-09-21 19:17:30 följande:
    Då är man ruvare igen :) Testdag 3:e oktober,
    Grattis JGPF!

Härligt att ägget klarade upptiningen!

Vi fick aldrig några till frysen, det var en hårt slag för oss. Men vi fick ju ett guldägg insatt som växer på så det knakar, är två månader kvar till BF nu!

Kram på er alla!
  • Velveteen
    Tigra79 skrev 2011-09-23 23:55:12 följande:
    RMC ringde i förrgår för att fråga hur det gått för oss. Skönt att kunna säga att man precis satt och matade sin 6-månaders dotter :) 
    Härligt Silva79!

Men oj, jag visste inte att de ringde! Jag trodde de fick det rapporterat till sig från typ förlossningskliniken. Så att de kan hålla koll på sin statistik! Men trevligt med lite personlig kontakt också.
  • väduren2

hej! när jag ringde för att kolla syskonförsök så stod det att jag va under behandling så de skickade hem papper som jag skulle fylla i! roligt att de ringer!
    Lycka till alla som kämpar!   

• JGPF

Tack Velveteen :) man börjar bli lite nervös nu, bara helgen kvar att vänta, känner mig annorlunda på något konstigt sätt denna gången, jag hoppas det är något positivt :)
    Har ett ägg kvar i frysen om detta inte skulle gå vägen, hur mår du annars? Närmar sig nu :)

• Teecee

JGPF: Jag kände mig också annolunda när jag ruvade sista gången, och det var ett guldägg. Hoppas verkligen att det blir + för er nu.Glad

När livet ger dig citroner, gör lemonad!
  • Velveteen
    JGPF skrev 2011-09-30 15:19:09 följande:
    Tack Velveteen :) man börjar bli lite nervös nu, bara helgen kvar att vänta, känner mig annorlunda på något konstigt sätt denna gången, jag hoppas det är något positivt :)
    Har ett ägg kvar i frysen om detta inte skulle gå vägen, hur mår du annars? Närmar sig nu :)

Japp, det går framåt! Skrattande
    Har gått 7 hela månader nu sen ÄP.
    Var på föräldrakurs i dag, var del 2 av 3, men en tjej var inte där denna gång -för hon hade redan fått sitt barn! Så det kan ju komma tidigare än BF. Men har inte gjort i ordning så mycket än, har köpt lite saker men även om jag tänker på det hela tiden så har jag svårt att skapa en "positiv målbild" som man ska göra nu innan förlossningen och öva sig på. Men beror väl lite på tidigare negativa upplevelser inom vården som jag har och att jag som person inte är den mest positiva kanske... Tungan ute Vill inte ta ut glädjen i förskott, även om jag kanske borde det!

Härligt att du har ett ägg i frysen och hoppas att din känsla nu är rätt och att det håller hela vägen! Min "känsla" var ju helt fel i början för jag blev ju överstimulerad så allt kändes fel och osäkert så länge. Men hoppas du slipper det!
Svar på tråden RMC Malmö del 14