• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • Anonym (Mysrester)

Nu kommer säkerligen många säga "det är inte storleken utan vad man gör med den" men det är BULLSHIT.
    Storleken har visst betydelse.
    Jag vill ha en stor, och inte någon liten fjutt.

Många med mig håller med, för säg den som vill ha en liten en istället för en stor?
    ÄRLIGT?

• Skogsfrun

från normal till stooor är mina krav... din är helt ok TS :)

• Anonym (liten tjej)

Jag får ont om kuken är för stor. Hur kåt å blöt jag än är......jag gillar lite mindre. 15 känns nästan i största laget. har haft större men det va ingen höjdare.

• Anonym

Tycker inte det är längden det kommer an på, utan snarare tjockleken och hur den används!

Har haft en med "hästkuk" som KK, ca 25 cm erigerad och ganska tjock. Det gjorde ONT!
    Första gången vi skulle ha sex tog det vääääldigt lång tid att överhuvudtaget få in den!

Min nuvarande man har som du, ca 15 cm erigerad, och ganska tjock. Den är precis lagom! Och han vet hur man använder den...

• Anonym (Variation)

Jag gillar variationen. Min man har relativt "liten" ca. 15cm, den är superskön. Men jag gillar även större doningar och då framförallt grova. Det finns det dildosar till:))
    Jag vill ha lite av alla möjliga storlekar med andra ord.

• Anonym (A)

Det är helt ok, TS. Jag förstår inte hetsen kring storlek. En mycket liten är definitivt ett problem fast det går ju att lösa om man verkligen gillar killen. Ett ex hade en rätt liten men vi hade otroligt bra sex, ett annat ex hade gigantisk men han var verkligen usel, 0 känsla. Min nuvarande har en rejäl sak och helt ärligt kan det göra ont ibland. Normallång och grov är klart bäst.  

• dreher

Finns det något möjlighet att förstora kuk?Skäms

• Tom Araya
    dreher skrev 2012-06-07 00:20:00 följande:

Finns det något möjlighet att förstora kuk?Skäms

Ja men med risk att även förstöra.
  • NicKnejm

Hur kan man benämna en snopp på 15 cm som liten? Det är vad de flesta män har.

Svar på tråden Normal kuk