• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-08 11:54:15 följande:
    Jag har haft sex med 50+ killar och har alltså stött på alla möjliga olika storlekar. Det är inte längnden som avgör om det är en bra storlek utan grovleken. Nu är jag visserligen kanska trång men jag har haft sex med en kille som hade kort och tjock kuk som nästan gjorde ont för att den var för grov, då var den under 15cm. Sen har jag haft sex med killar med 18+ cm som varit formade som nå mystiska spjut som man knappt känner alls för att dom är så smala. 15 är ok om den har en "normal" omkrets

Att den är "ok" är inte direkt något man vill höra. Det är ungefär som att man precis når upp till något och det är ett stort nederlag. Typ 15 får väl duga om du är bra på annat, men du hade gärna fått ha 18, det hade vart perfekt. Då känns det inte speciellt trevligt att ha 15.
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 11:21:31 följande:
    Men med en större till rymden, du kommer alltid hamna på andraplats med tanke på storleken.
    Samma för mig och alla andra under 18. 

Eliminerar man stora kukar så hamnar man på första plats efter det...
  • Daimis

Tråkigt om man bara får ha sex m 10 olika...sen är det slut...

Fattar inte varför man är mer slampa om man legat m 11 el 15 el 20...

Det enda stället det möjligen är en nackedel m normal el mindre kuk är på ställen som bc. Där många vill testa på en större modell...

Men när det kommer till att hitta pojkvän tror jag inte det är många som bryr sig om vilken storlek den har... sålänge den funkar ;)      

• Anonym (Kim)
    Daimis skrev 2012-06-09 12:18:55 följande:
    Fattar inte varför man är mer slampa om man legat m 11 el 15 el 20...
    Det kommer du aldrig förstå då du är en kvinna och en med så många ligg i bagaget är oftast inte flickvänsmaterial för dom mesta killarna av den simpla anledningen att dom mesta vill ha en "fin" tjej när det kommer till ett förhållande och inte någon som har särat på benen för halva kommunen.

• 100kgpappa
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 12:35:20 följande:
    Det kommer du aldrig förstå då du är en kvinna och en med så många ligg i bagaget är oftast inte flickvänsmaterial för dom mesta killarna av den simpla anledningen att dom mesta vill ha en "fin" tjej när det kommer till ett förhållande och inte någon som har särat på benen för halva kommunen.
    Ja, eller hur...Trångsinta killar som du är tack och lov på utdöende!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Det är kukkomplexen som är otroligt avtändande, inte kuken i sig (oavsett storlek). Om en kille hade uppenbara kukkomplex skulle jag dumpa honom direkt. Livet är för kort för att slösas bort på energitjuvar.

• Anonym (rutger)

Min är 13 cm och därmed normalstor. Jag är nöjd och glad med den och att jag ligger på snittet. Känner inte att jag behöver ha större.

• Anonym
    Anonym (rutger) skrev 2012-06-09 18:08:56 följande:
    Min är 13 cm och därmed normalstor. Jag är nöjd och glad med den och att jag ligger på snittet. Känner inte att jag behöver ha större.
    Bra! Skål
  • CygnusX1

Finns intressantare och mycket viktigare saker här i livet, än storlekar på snoppar och tuttar.

• Daimis
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 12:35:20 följande:

Det var då allt en liten kummun! :) 
    Kan det inte va så att ni inte tål att tjejen har erfarenhet? För det är ju det enda som händer av att ha sex med fler...
    Att va en "fin" tjej har ju absolut inget m det att göra...   
Svar på tråden Normal kuk