Normal kuk
Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?
Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?
Tråkigt om man bara får ha sex m 10 olika...sen är det slut...
Fattar inte varför man är mer slampa om man legat m 11 el 15 el 20...
Det enda stället det möjligen är en nackedel m normal el mindre kuk är på ställen som bc. Där många vill testa på en större modell...
Men när det kommer till att hitta pojkvän tror jag inte det är många som bryr sig om vilken storlek den har... sålänge den funkar ;)
Det är kukkomplexen som är otroligt avtändande, inte kuken i sig (oavsett storlek). Om en kille hade uppenbara kukkomplex skulle jag dumpa honom direkt. Livet är för kort för att slösas bort på energitjuvar.
Min är 13 cm och därmed normalstor. Jag är nöjd och glad med den och att jag ligger på snittet. Känner inte att jag behöver ha större.
Finns intressantare och mycket viktigare saker här i livet, än storlekar på snoppar och tuttar.