• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • NicKnejm

Sedsn tycker jag det är synd att många kvinnor på Fl verkar tro att mannen själv kan påverkar hur han är skapt. Jargongen kring könet och hur ni skuldbelägger de med snoppsr som inte är stora är gement. Jag skulle aldrig drömma om att håna en kvinna för hur hon är skapt.

• Vitamin
    NicKnejm skrev 2012-06-07 07:05:50 följande:
    Sedsn tycker jag det är synd att många kvinnor på Fl verkar tro att mannen själv kan påverkar hur han är skapt. Jargongen kring könet och hur ni skuldbelägger de med snoppsr som inte är stora är gement. Jag skulle aldrig drömma om att håna en kvinna för hur hon är skapt.
    Nä, inte du kanske, men det verkar obegripligt att du skulle kunna missa att massor av män tycks tro att kvinnor påverkar hur de är skapta...
    Eller är det på något sätt värre att kvinnor har synpunkter på män?
  • OlleSQ

En lagom kuk passar i alla hål. Med en kuk som är normallång som din kan du knulla hårt utan att det gör ont i tjejen. Sen finns det alltid en del kvinnor som ser till det estetiska och uppskattar en petflaska mellan benen på killen och att det gör ont när han stöter mot livmodertappen... men dom är inte så många om än ganska gapaiga om att så måste kuken vara.

• Anonym (Kim)
    dreher skrev 2012-06-07 00:20:00 följande:

Finns det något möjlighet att förstora kuk?Skäms

Med tur kan du få ut en extra 1-2cm med jegling, det kan dock ta åratal och det finns en viss skaderisk på blodkärl osv.
    En operation är även väldigt riskfylld och kostar skjortan, det enda den gör är att förstora din penis i slakt tillstånd, storleken kommer vara som innan vid erektion.
    Och till TS, folk säger att 15 är normalt men face it, det är litet och du kommer med största sannolikhet väljas bort mot män som är mer utrustade.
    Jag ligger själv på 16x14 och med en våt tjej så finns det ingen friktion, du kan lika gärna jucka i luften.
    Världen är orättvis och visst kan du "kompensera" som det så fint heter med tunga och fingrar men det kommer inte att hålla i längden om tjejen du är med en gång fått smaka på det stora och känslan av att bli "utfylld".
    Detta löser du genom att inte vara med ONS horor på krogen eller brudar som är allmänt billiga och har 10+ sexpartners under bältet. 
  • Anonym
    Vitamin skrev 2012-06-07 08:14:15 följande:
    Nä, inte du kanske, men det verkar obegripligt att du skulle kunna missa att massor av män tycks tro att kvinnor påverkar hur de är skapta...
    Eller är det på något sätt värre att kvinnor har synpunkter på män?
    Hur många män säger att en kvinna som är normalbyggd är fet? Sluta med tramsjämförelser.
  • Kloverman
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 11:30:54 följande:
    Med tur kan du få ut en extra 1-2cm med jegling, det kan dock ta åratal och det finns en viss skaderisk på blodkärl osv.
    En operation är även väldigt riskfylld och kostar skjortan, det enda den gör är att förstora din penis i slakt tillstånd, storleken kommer vara som innan vid erektion.
    Och till TS, folk säger att 15 är normalt men face it, det är litet och du kommer med största sannolikhet väljas bort mot män som är mer utrustade.
    Jag ligger själv på 16x14 och med en våt tjej så finns det ingen friktion, du kan lika gärna jucka i luften.
    Världen är orättvis och visst kan du "kompensera" som det så fint heter med tunga och fingrar men det kommer inte att hålla i längden om tjejen du är med en gång fått smaka på det stora och känslan av att bli "utfylld".
    Detta löser du genom att inte vara med ONS horor på krogen eller brudar som är allmänt billiga och har 10+ sexpartners under bältet. 
    BS
  • alice85

15 cm är inte litet, det är en helt normal och alldeles utmärkt längd. Jag har varit med ca 15 killar så trots att jag är en billig hora enligt kukfixerade bittra Kim här ovan så tycker jag att det är en perfekt storlek.

• NicKnejm

Vitamin: hur lyckas du få till det som att jag tycker det är mer ol att män anmärker på kvinnor? Ditt inlägg var varken genomtänkt eller trevligt.

• Anonym (Kim)
    Kloverman skrev 2012-06-07 22:03:54 följande:
    BS
    Vilket av det?
  • Anonym

Om jag ser till mig så kan jag inte se något mönster mellan storlek och att vara bra i sängen. Om jag ska se till de tre bästa så hade en liten, en mellan och en stor men inte gigantisk. Alla var bra i sängen fast på lite olika sätt.

Den klart sämsta i sängen hade också den minsta kuken men jag tror det hade lite med saken att göra utan snarare med att han var enormt klumpig i sängen och utanför (dumt nog hade jag sex med honom två gånger dessutom, jag borde ha sagt nej efter första men jag trodde han bara hade otur men nej)

Svar på tråden Normal kuk