• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • Anonym
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:08:07 följande:
    Ja, eller hur...Trångsinta killar som du är tack och lov på utdöende!
    Exakt,haha
    1800-talet ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn.
  • Anonym (s)

Har aldrig mätt kuken på någon av de män jag legat med, det är liksom ointressant...Andra kvaliteer är klart viktigareGlad

• Anonym (ss)
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 12:35:20 följande:
    Det kommer du aldrig förstå då du är en kvinna och en med så många ligg i bagaget är oftast inte flickvänsmaterial för dom mesta killarna av den simpla anledningen att dom mesta vill ha en "fin" tjej när det kommer till ett förhållande och inte någon som har särat på benen för halva kommunen.
    Ja verkligen. Ingen man vill ha en tjej som gillar sex.
  • MissHelene

Vad man har läst här i tråden så är jag en slampa lr ngn med mkt erfarenhet;) jag skiter fullständigt i storleken, den e rätt oviktig om killen i fråga kan sina saker. Ngn som inte vet vad han håller på med blir liksom dålig vilken storlek på kuken han än har. Jag tycker att sex med tjejer e sjukt bra och där finns d minsann ingen med en riktigt kuk:)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 11:40:51 följande:

Att den är "ok" är inte direkt något man vill höra. Det är ungefär som att man precis når upp till något och det är ett stort nederlag. Typ 15 får väl duga om du är bra på annat, men du hade gärna fått ha 18, det hade vart perfekt. Då känns det inte speciellt trevligt att ha 15.

Nu var det ju inte så jag menade, det jag menade var att jag skiter i längnden, så 15 är lika ok som 25.. Är vi nere i 5 så är det inte ok lämgre. Omkretesen kan ha betydelse, men då är det viktigare vad killen gör med kuken
  • Kloverman
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 11:21:31 följande:
    Men med en större till rymden, du kommer alltid hamna på andraplats med tanke på storleken.
    Samma för mig och alla andra under 18. 
    So what?

Jag menar, blir du dissad för att en person tycker att du har för  "liten" kuk, tjaa då är det ju den personens problem, gå vidare..

Det enda som betyder något är att du vet att du kan tillfredställa en kvinna utan problem, och får du inte chansen att visa det så , her loss...

Sen allt detta med cm hit och dit, det finns kuddar för att få upp underlivet, vinkla bäckenet, olika ställningar för att få den "ultimata" penetrationen.

Må så vara att det kan vara lite probelmatiskt i vissa ställningar med en kortare kuk, dock är jag fullkomligt komfortabel med min, gäller bara att hitta lösningar.
  • Johan70
    Anonym (ss) skrev 2012-06-09 19:56:55 följande:
    Ja verkligen. Ingen man vill ha en tjej som gillar sex.
    Man behöver väl inte ha sex med många bara för att man gillar sex?
  • Johan70
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:08:07 följande:
    Ja, eller hur...Trångsinta killar som du är tack och lov på utdöende!
    Är man trångsint för att man har en annan åsikt eller känsla än du? Det är ingen särskilt trevlig inställning. Kom med något argument i stället.
  • Johan70
    Daimis skrev 2012-06-09 12:18:55 följande:
    Tråkigt om man bara får ha sex m 10 olika...sen är det slut...

Fattar inte varför man är mer slampa om man legat m 11 el 15 el 20...

... 
    Nej, det är man inte. Antalet har inte med saken att göra. Om någon är en slampa eller inte har att göra med hennes beteende.
  • Daimis
    Johan70 skrev 2012-06-10 00:58:16 följande:
    Nej, det är man inte. Antalet har inte med saken att göra. Om någon är en slampa eller inte har att göra med hennes beteende.
    Tack! Håller helt m dig ;)
  • Anonym
    Daimis skrev 2012-06-09 12:18:55 följande:
    Det enda stället det möjligen är en nackedel m normal el mindre kuk är på ställen som bc. Där många vill testa på en större modell...

Men när det kommer till att hitta pojkvän tror jag inte det är många som bryr sig om vilken storlek den har... sålänge den funkar ;)      

Så om man inte har stor kuk är det bara sex med flickvän i förhållande som gäller? Som kille med normal eller mindre kuk får man finna sig i att bli utan sex så länge du inte har ett seriöst förhållande? Inte undra på att män måste luras att man är ute efter något seriöst för att få sex överhuvudtaget i så fall.

Tack för at du klargjorde att en normal eller liten kuk inte har mycket att hämta på BC m.m. 
  • Bedhead
    Johan70 skrev 2012-06-10 00:58:16 följande:

Om ens slampighet inte är avhängigt ens beteende, vad beror det då på? Genetiska omständigheter eller?
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Sven Erik Johansson
    Anonym skrev 2010-07-08 19:47:04 följande:
    Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

Det har jag för mig är ett synnerligen normalt mått. Får man tro när en del berättar om sina organ så kunde man ju tro att medellängden var 25 cm men så är det  defiinitivt  inte. En del kvinnor tycker till o med det kan vara besvärligt om den är riktigt lång.Kvinnor är ju inte hur "djupa" som helst.

Men vid val av make så är ju det viktigaste  att man älskar och har förtroende för varandra.  Penislängden är inte lika viktig.Dessutom är det så att en del som har relativt kort i slakt tillstånd växer proportionellt mer i styvt än vad än del som har längre i slakt tillstånd gör. Skillnader jämnas alltså ibland ut i erigerat tillstånd.
Svar på tråden Normal kuk