• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • Kloverman
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 23:04:16 följande:
    Vilket av det?
    Första delen av ditt inlägg kan jag hålla med om, dock inte andra halvan.
    Antal sexpartners  och slapphet i fittan har ingenting gemensamt, punkt.
  • alice85
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 23:06:51 följande:
    Tar du inte betalt så är du ingen hora, du är dock en använd madrass. Hororna vet man var man har dom, lite jobbigare med personer som dig då vetskapen om hur många ni smakat kuk av oftast kommer fram när man fått känslor för varandra. Borde stämpla er på något sätt så man ser hur många ni legat med innan man går fram, ungefär som bäst före datumet på ett mjölkpaket. 

Du borde också ha en stämpel så kvinnor slapp slösa tid på en sån otrevlig och misogyn jävel som du.
  • xJohanna92

Men snälla rara. 
    Bara för att hon haft sex med cirka 15 killar betyder det inte att hon är ''använd madrass''.
    Visst. Många killar ser det inte som attraktivt att tjejer haft såpass många killar. Men varför ska det vara okej för killar att ha varit med många tjejer?
    Jag vet ju inte om tycker det är okej med killar som haft många tjejer.

Men varför smutskasta någon för att din åsikt är att tjejer ska inte ha varit med så många? 

• xJohanna92

TS - 15 kanske låter litet. Men det beror faktiskt oftast på hur man använder den.
    Ja, jag kan erkänna att för liten och smal är inget som står med på min lista.
    Men som du själv skrev, 15 är normalt, och brukar vara rätt lagom för dom flesta kvinnor.
    Men enligt mig, så är 15 inte för liten. :) 

• Sara 751
    Anonym skrev 2010-07-08 19:47:04 följande:
    Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?
    Är det litet?
  • Sara 751
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 23:06:51 följande:
    Tar du inte betalt så är du ingen hora, du är dock en använd madrass.
    Hororna vet man var man har dom, lite jobbigare med personer som dig då vetskapen om hur många ni smakat kuk av oftast kommer fram när man fått känslor för varandra.
    Borde stämpla er på något sätt så man ser hur många ni legat med innan man går fram, ungefär som bäst före datumet på ett mjölkpaket. 
    Jätte bra ide! Jag vill ha det på killar också. Hatar players.
  • Anonym (Kim)
    Sara 751 skrev 2012-06-08 11:28:34 följande:
    Jätte bra ide! Jag vill ha det på killar också. Hatar players.
    Indeed.
  • Anonym

Jag har haft sex med 50+ killar och har alltså stött på alla möjliga olika storlekar. Det är inte längnden som avgör om det är en bra storlek utan grovleken. Nu är jag visserligen kanska trång men jag har haft sex med en kille som hade kort och tjock kuk som nästan gjorde ont för att den var för grov, då var den under 15cm. Sen har jag haft sex med killar med 18+ cm som varit formade som nå mystiska spjut som man knappt känner alls för att dom är så smala. 15 är ok om den har en "normal" omkrets

• Kloverman
    Anonym skrev 2010-07-08 19:47:04 följande:
    Om du slutar tänka på storleken på kuken och istället fokuserar på kvinnan, maximera njutningen för er båda, jag har något kortare kuk än dig  och jag har inga problem med att hitta kvinnor och sexet har aldrig varit ett problem.

Det finns så många trevliga brudar där ute som du kan skicka upp till molnen.

Glöm inte bort förspelet det är ju bland det bästa :)
  • Anonym (Kim)
    Kloverman skrev 2012-06-08 12:00:43 följande:
    Det finns så många trevliga brudar där ute som du kan skicka upp till molnen.
    Men med en större till rymden, du kommer alltid hamna på andraplats med tanke på storleken.
    Samma för mig och alla andra under 18. 
Svar på tråden Normal kuk