• Shasti

Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?

Så kul med en kategori för oss "gamlingar"! Finns det någon runt 40 med barn i 2-årsåldern som vill träffa nya kompisar för både barnen och de vuxna? Jag är 41 och har en tjej på 2 år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 20:13
    Dottern har nu fyllt 3 och jag 42, men ts gäller fortfarande . Vi finns i Stockholm och Södermanland.

• Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?
  • Shasti

Kul med nytillkomna i tråden, här har dottern hunnit fylla 3 och jag 42... men ts gäller fortfarande!

• Aaglars

Ni "gamlingar" är det  era första barn ni fick i den här åldern?

Jag var 38 när första kom och 40 när 2:an kom

• Shasti

Första och sista för mig. 39 var jag när hon föddes och första tiden var superjobbig med kolik mm, så jag orkar inte fler även om jag skulle vilja. Sambon vill inte heller ha fler, han är 56 och har redan 3 stora killar också. Så för vår del stänger vi butiken nu.

• Catarina888

Jag var 22 när jag fick första barnet. Fick sen fyra till och så en sladdis när jag var 44. Jag är nu 46 och minstingen 2

• Flickmamma

Jag har 4 barn, den äldsta fyller 18 i september, nr¨två är 7,5 år, trean blir 5 i oktober och så lileman som snart är 2,5 år. Jag själv blir 46 i november och inga fler barn här inte!!

• AKJ71

Hej!

Jag fyller 40Förvånad om ett par månader och har en son på 1½ år.

• nenne40
    Aaglars skrev 2011-07-20 20:13:39 följande:
    Ni "gamlingar" är det  era första barn ni fick i den här åldern?

Jag var 38 när första kom och 40 när 2:an kom
    Nej,
    jag fick mina första barn då jag var 21 och 23 år. Min 3:a kom strax innan jag skulle fylla 40 år och mitt fjärde och sista barn är född för 5 månader sen Jag fyller 43 i höst
  • vill ha fler barn

Jag är 43 och har tre killar på 16, 6 och 4 år. Skulle vilja ha fler barn som mitt alias avslöjar men det blir nog inte så. Bor utanför Malmö om någon vill träffas.

Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?