• Shasti

Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?

Så kul med en kategori för oss "gamlingar"! Finns det någon runt 40 med barn i 2-årsåldern som vill träffa nya kompisar för både barnen och de vuxna? Jag är 41 och har en tjej på 2 år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 20:13
    Dottern har nu fyllt 3 och jag 42, men ts gäller fortfarande . Vi finns i Stockholm och Södermanland.

• Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?
  • Shasti
    rödtopp skrev 2010-07-20 20:00:08 följande:
    vi bor oxå nära centrum och tunnelbanan !! ovanför Ica !!  Thor ska börja på Emågatans förskola i höst.
    Fyrens parklek är helt OK, Vi har semester nu så vi kommer inte att vara hemma så mycket!
    Kul, hoppas vi kan ses i Bagis. Vi har sagt ja till en plats på Montessorifsk Gitarren i Skarpnäck i höst, får se hur det går. Det är en ny fsk och kändes lite osäkert när vi var där och tittade men vi tänkte testa iaf.
  • nenne40

Ninhursag - saknar det på ett sätt och på många sätt inte Bodde oxå över 20 år i stan, kan sakna närheten till allt och alla promenadstråk mm. Men det finns så mkt fördelar med att bo här ute oxå, så jag är j ättenöjd med att vi flyttade Men som du säger, trafiken är skönt att slippa - det märker jag när jag är där inne.

• ZacksMamma01

Hej! Jag är inte 40 ännu men dock 39 .(det räknas nästan som 40 va?)
    ..har en liten kille på 6 månader så jag hoppas jag får hänga på er här...

• Shasti
    ZacksMamma01 skrev 2010-07-22 20:31:36 följande:
    Hej! Jag är inte 40 ännu men dock 39 .(det räknas nästan som 40 va?)
    ..har en liten kille på 6 månader så jag hoppas jag får hänga på er här...
    Självklart!
  • Shasti
    Flickmamma skrev 2010-07-30 23:47:42 följande:
    Jag är 44 år och har 4 barn, vår yngste är 16 månader.
    Välkommen i tråden . Det verkar vara lite trögt att få ihop nån träff nu i semestertider så hoppas folk har tid senare i augusti. Nu kommer jag vara i södermanland nästa vecka men veckan därpå är jag i stan igen och drar gärna ihop en träff på nån trevlig parklek eller så med dem som vill o kan.
  • Flickmamma
    Shasti skrev 2010-07-31 09:53:35 följande:
    Välkommen i tråden . Det verkar vara lite trögt att få ihop nån träff nu i semestertider så hoppas folk har tid senare i augusti. Nu kommer jag vara i södermanland nästa vecka men veckan därpå är jag i stan igen och drar gärna ihop en träff på nån trevlig parklek eller så med dem som vill o kan.
    låter mysigt, får dock stå över pga avståndet!
  • Shasti
    Flickmamma skrev 2010-07-31 09:56:45 följande:
    låter mysigt, får dock stå över pga avståndet!
    Ojdå, var bor du?
  • Flickmamma
    Shasti skrev 2010-07-31 19:55:45 följande:
    Ojdå, var bor du?
    I Oxie, strax utanför Malmö!
Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?