• Shasti

Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?

Så kul med en kategori för oss "gamlingar"! Finns det någon runt 40 med barn i 2-årsåldern som vill träffa nya kompisar för både barnen och de vuxna? Jag är 41 och har en tjej på 2 år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 20:13
    Dottern har nu fyllt 3 och jag 42, men ts gäller fortfarande . Vi finns i Stockholm och Södermanland.

• Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?
  • Shasti
    rödtopp skrev 2010-08-09 00:37:38 följande:

Nu har jag packat klart, imorgon åker vi till svärisarna i Sala. Sista semesterveckan sen börjar dagisinskolningen för lilleman. Hoppas vi kan ses ! Du ( Ninhursag) och jag bor ju verkligen nära varandra !! Flört

Ha det så skönt på semestern. Ja sen får vi dra ihop en träff, absolut. Vi ska iväg och skola in dottern nu idag. Första barnet så jag är lite nervös...
  • nenne40

Aston kommer börja på förskolan nu i slutet av augusti, känns verkligen lyxigt att ha varit hemma såååå länge med honom... Nästa barn kommer "tyvärr" att få börja lite tidigare på dagis... Eftersom Aston var planerat att bli mitt sista barn (och sambons enda) så räknade vi ju inte med en till Men nästa får vara hemma 1,5 år iaf, det är inte heller fy skam

• GossarnasMor

Vet inte om jag platsar hos er. Men är 39 och har en son på 4 år och en son på 1½år.
    Bor med make i Norra skåne. Vore roligt med fler att träffas i våra trakter

• Flickmamma
    GossarnasMor skrev 2010-08-11 20:19:53 följande:
    Vet inte om jag platsar hos er. Men är 39 och har en son på 4 år och en son på 1½år.
    Bor med make i Norra skåne. Vore roligt med fler att träffas i våra trakter
    bor också i Skåne men söderöver!
  • So nice

Jag blir 40 i November min minsting blev 2 den 8 augusti, född 080808!! bor i Stockholm city!

• Shasti
    So nice skrev 2010-08-12 23:43:11 följande:
    Jag blir 40 i November min minsting blev 2 den 8 augusti, född 080808!! bor i Stockholm city!

Välkommen i tråden! Vilken underbar text om barn du hade på din sida, hihi .
  • GossarnasMor
    Flickmamma skrev 2010-08-11 22:57:23 följande:
    bor också i Skåne men söderöver!
    Vad kul! Jag är från skåne söderöver från början...Lund, Malmö
  • Flickmamma
    GossarnasMor skrev 2010-08-13 16:23:26 följande:
    Vad kul! Jag är från skåne söderöver från början...Lund, Malmö
    Jag är född i Malmö men bor numera i Oxie
  • Heja

Hej, jag är över 40 och har en 2-åring, 18-åring och  en 20 åring. Jag bor i Malmö, men är född i Sala och brorsan bor i Hässelby.

Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?