• Shasti

Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?

Så kul med en kategori för oss "gamlingar"! Finns det någon runt 40 med barn i 2-årsåldern som vill träffa nya kompisar för både barnen och de vuxna? Jag är 41 och har en tjej på 2 år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 20:13
    Dottern har nu fyllt 3 och jag 42, men ts gäller fortfarande . Vi finns i Stockholm och Södermanland.

• Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?
  • Shasti

Men va kul med så många! Jennifer 69, det är inte Blecktornsparken du menar?
    Vi är nu i Södermanland men kommer tillbaka till Stockholm nästa vecka, då kanske vi kan få till en träff.

• Shasti
    VISAMÅ skrev 2010-07-19 17:58:26 följande:
    Vi åker till Nyköping imorgon. Funderar på att ta en sväng med tuff tuff tåget till hamnen eller nåt.
    Kul! Vilken tid ca? Vi kanske kunde sammanstråla i lekparken vid hamnen?
  • Åsa MG

Hej! Här är ännu en 40-taggare (41 närmare bestämt) med en liten son på 2,5 år! Bor i Järfälla, norr om Stockholm.

• Shasti
    Åsa MG skrev 2010-07-19 20:44:25 följande:
    Hej! Här är ännu en 40-taggare (41 närmare bestämt) med en liten son på 2,5 år! Bor i Järfälla, norr om Stockholm.
    Jätteroligt . Ju fler desto bättre .
  • sankaj

Hej:) Jag blir 40 i sept.och har en på snart 3 år samt en på 19 och 15.

• Shasti
    sankaj skrev 2010-07-20 01:50:04 följande:
    Hej:) Jag blir 40 i sept.och har en på snart 3 år samt en på 19 och 15.
    Hej! Min dotters pappa har 3 barn till, pojkar 26, snart 17 och snart 15. De två yngsta bor hos oss varannan vecka.
  • nenne40

Hejsan!
    Hoppar med här, vad roligt!

Helene heter jag och är född nov 68 - dvs snart 42, har en Aston född sept 2008 (samt två vuxna söner på snart 19 och 21 år). Väntar ett litet hoppsan-barn i februari om allt går vägen, det var inte riktigt planerat om vi säger så.

Bor i Hässelby, strax utanför Stockholm, där vi köpte hus i mars och flyttade från Kungsholmen.

• rödtopp
    Shasti skrev 2010-07-18 22:20:51 följande:
    Nämen va kul! Var i Bagis? Vi bor väldigt nära centrum o T-banan. Snart tänkte vi försöka oss på Fyrens parklek, brukar ni vara där nånting? Är det bra?
    vi bor oxå nära centrum och tunnelbanan !! ovanför Ica !!  Thor ska börja på Emågatans förskola i höst.
    Fyrens parklek är helt OK, Vi har semester nu så vi kommer inte att vara hemma så mycket!
    Mamma till Oscar-91,Wilhelm-94,Isabella-05 & Thor-08
  • Shasti
    nenne40 skrev 2010-07-20 09:05:01 följande:
    Hejsan!
    Hoppar med här, vad roligt!

Helene heter jag och är född nov 68 - dvs snart 42, har en Aston född sept 2008 (samt två vuxna söner på snart 19 och 21 år). Väntar ett litet hoppsan-barn i februari om allt går vägen, det var inte riktigt planerat om vi säger så.

Bor i Hässelby, strax utanför Stockholm, där vi köpte hus i mars och flyttade från Kungsholmen.
    Vad härligt med "hoppsan" . Saknar du stan? Det gör inte jag, än i allafall. Tycker tvärtom det är härligt med naturen och att slippa all trafiken. Har bott i innerstan i över 20 år och oroade mig för att jag skulle avsky att bo i en förort, men det går jättebra.
Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?