Nataliesliv skrev 2010-07-27 16:26:19 följande:
Ja

Han berättade senare att han hade tänkt och försökt komma på något bra/fint/gulligt sätt. Middag osv men han kom aldrig på något han var nöjd med. Han hade haft ringen ett tag när han på impuls kände att "nu vill jag fria" och det kändes rätt att göra det hemma i vårt älskade hus. Jag är glad för det, hade inte vart så jätteroligt på en restaurang med en massa människor som jag inte känner runtomkring. Däremot kände jag mig lite häpen, var inte berädd på det, och hade gärna velat vara lite finare (hade ruffisgt hår och fleeströja). Men men, det blev ju bra ändå, han älskar mig ju för den jag är hehe. Vi gick på middag på kvällen för att fira istället.
låter ju jättebra, å som du säger så älskar han ju dig som du är. nästan så man känner sig ännu finare då, för att de ser en som vacker när man inte ens gjort sig iordning. igår sa min gubbe att jag var så fin, fastän jag inte alls hade gjort mig iordning eller nåt å satt i soffan i mjukisar. :) då blir man glad, även om det är svårt att ta till sig.