• anmaelli

rmc linköping - ivf

Cathy: Ooops... jag menar ju 16 mil :) haha.. så tokigt det kan bli!!

g l i m r a: Då ska jag maila direkt!!!! Tack för tipset :)
  • anmaelli

Sådär! Nu har jag mailat RMC... hoppas få svar imorgon då om de nu svarade så snabbt :)

• anmaelli

g l i m r a: Har inga positiva besked att ge dig tyvärr :( De svarar inom 3 månader från det att de fått remissen, vilket innebär senast mars för vår del, då de fick vår remiss i december (den gjorde en mellanlandning på länssjukhuset)... suck! Känns som man får tänka värsta caset för att inte vänta ihjäl sig.

Cathy: haha, nja, riktigt så långt kommer vi inte ifrån, men det hade funkat om det blivit bebis av det hela :)

Ha en mysig fredagskväll tjejer!

• anmaelli
    Erica b skrev 2011-01-14 21:10:01 följande:
    Från att min remiss var inne 27 september tog det bara 4 dagar att få hem ett brev med en tid på=den 26 oktober så det KAN gå fort! Sen har ju julen gjort att vi fått vänta grr....men ska ju som sagt börja spraya på ons den 19/1.
    Hoppas.....
    Åh. tack för en positiv historia :) Då kanske man kan hoppas lite i smyg alltså?

Hoppas det går bra med sprayningen! Håll oss uppdaterade!! Håller tummarna att du lyckas såklart!
  • anmaelli
    g l i m r a skrev 2011-01-16 11:57:42 följande:
    Då får man helt enkelt vänta och se om man få någon tid innan april:(
    Ja, det verkar ju inte bättre Berätta när du hör något så gör jag likadant!!
  • anmaelli

g l i m r a: Gissa vad, gissa vad??? Idag kom sambon hem och hade en positiv och en negativ överraskning... det positiva var att kallelsen kommit!! :) så om 3 veckor ska vi infinna oss på RMC!! SÅ GLAD! Äntligen på gång och det var ju inte alls särskilt länge vi behövde vänta... tycker dock det var lite konstigt att de i slutet på förra veckan inte kunde ge oss någon som helst hint om när kallelsen skulle komma utan hänvisade bara till de 3 månaderna som det max tar... men men, vad gör det nu? Nu känns det som att vi är på gång igen och det känns underbart. Du får säkert din kallelse snart också!

• anmaelli

G l i m r a: vi fick tid 10 feb. Erica b: vad roligt att äntligen få komma igång!! Lycka till!

• anmaelli

g l i m r a: jag vet inte riktigt när de fick remissen, i mitten av december skulle jag tro! Inte hört nåt än?

• anmaelli

g l i m r a: Det kommer gå superfort!!! VI ligger rätt nära varandra i tiden då beroende på när man kan komma igång sen :) Spännande!!!

• anmaelli

g l i m r a: hur vet de om man har lätt att bli överstimulerad om man aldrig gjort detta förut? Jag har läst att de har mer att göra med om mensen är regelbunden kör man korta, annars långa. Den som lever får se, men visst vore det skönt att slippa lite hormonen och få köra korta av den anledningen! Men bara det blir bebis så spelar det ingen roll!!

Svar på tråden rmc linköping - ivf