rmc linköping - ivf
TD idag och fett minus... hoppas få köra igång med en ny IVF-omgång så fort som möjligt efter nyår.
TD idag och fett minus... hoppas få köra igång med en ny IVF-omgång så fort som möjligt efter nyår.
Vi har gjort fyra återföringar, varav tre FET...
Tillbaka på familjeliv efter två misslyckade ivf. Känner igen några av er
Hjärtans Fröjd: Dig känner jag igen. Tråkigt att läsa att ni misslyckats igen.
Var inne på RMC´s sida och ser att de öppnar 9 januari. Tänker inte hänga på låset men innan våren är det väl tänkt att höra oss för igen. Har ett embryo i frysen...rädd att det inte kommer överleva och då har vi inget...
Hoppet finns till att vara ruvare till våren och det största feta plusset jag någonsin skådat...japp 2012 målet
Vill NU men ändå inte. Rädd för att misslyckas igen.

Dion: Det gjorde det till mig med, men jag plockade bara ut det jag trodde mig behöva.
Vilken dag brukar man börja spruta Gonal-F när man kör korta protokollet på RMC?
Tror jag började på dag tre förra gången, men jag minns inte säkert.
En fråga till, fick ni prata med någon läkare inför er andra IVF-Behandling?
Som det är nu har jag bara pratat med en sköterska på telefon och hon hade ingen direkt koll på vår nästa behandling.
Hjärtans fröjd; man får prata med en läkare mellan försöken men man får nog be om det själv..
Pratade med RMC nyss och tydligen har läkaren skrivit att jag ska starta med korta metoden (Gonal-F) på dag 5.
Någon som startat så sent? Förra gången startade jag på dag 3...