Bakmaskinstråden
Här kan vi samla recept, tips och trix och olika åsikter angående bakmaskiner och dess recept. Även olika frågor kan vi väl hjälpa varandra med.
Här kan vi samla recept, tips och trix och olika åsikter angående bakmaskiner och dess recept. Även olika frågor kan vi väl hjälpa varandra med.
Är det ngn som vet hur mycket man spar på att baka eget bröd?
Det var nog kronor jag menade
Men det låter ju jättebra att man spar en massa annat också!
Hej ni baktjejer!
Längesen det var aktivitet här.. men kanske fler än mig som fått en bakmaskin (tefalxxl) i julklapp..:P
Har tänkt mig på att baka bröd till juldagslunchen imorgon..:P
Är det bara en fluga eller använder ni veteraner den ännu?
God Jul!
En fråga till er bakmaskinsägare:
Varför ska man ha en bakmaskin när det fungerar alldeles utmärkt att blanda en bröddeg med en elvisp med degkrokar? Vill gärna veta vad som blir bättre med en bakmaskin.
Jag skulle säga att du har en timer på det.. + att jag bränt upp två elvispar när jag bakde grovt bröd...:)
Jag stiger inte upp klockan 4 för att ha nybakt bröd till min sambo när han vaknar klockan sex...:/
Jag bakade igår... det blev jättegott.. lite blekt ovanfå med det kan man ändra inställningar på...:)
har kommit på en sak som är lite jobbigt med baka dock- att man måste vara så himla nogrann med att mäta saker... jag jobbar med mat- och där kan man ju frilansa lite...:)