• mamma790101

Vi som planerar 3:dje barnet

Hej! Vi planerar nu att börja jobba på ett tredje barn:) och det skulle vara kul om det är fler i samma situation som är inresserad av att bolla lite tankar. Mina barn har hunnit bli 10 och 6 år gamla nu så det betyder att vi börjar om helt på nytt vilket känns både skrämmande och spännande. Hur känner ni det???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 18:26
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m53869609.html

• Svar på tråden Vi som planerar 3:dje barnet
  • annakohler

vi prickade in ÄL rejält denna gången..hihi får bara hoppas att det hjälpte.

men stämmer det att får kvinnan och mannen orgasm samtidigt hjälper det simmarna lite på traven

• MrsMuffin

Hänger gärna på här...undrar förresten om jag redan sagt hej?! Om inte: hej! Här är en till som planerar för barn nr 3...känns spännande till max! Vår lillebror var extremt oplanerad, så att återigen få planera, tajma och vänta känns jättespännande!

• annakohler

MrsMuffin: har du hört något om det stämmer angående det jag skrev ovan...?
    att om mannen och kvinnan får orgasm samtidigt om det kan hjälpa simmarna lite på traven

• Tilde å Nova
    kattaaa skrev 2010-08-06 12:52:32 följande:
    i samband med min senaste graviditet så fick jag gallsten.
    Fick även gallstens anfall under graviditeten, trodde det berode just på graviditeten.
    Men det blev aldrig bättre så nu ska jag operera bort gallblåsa + gallsten.
    Och sen hoppas på att snart efter få börja på en tredje =)
    Usch då stackare..

Hoppas du får göra din operation snart då!
    Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • kattaaa
    Tilde å Nova skrev 2010-08-06 13:58:37 följande:
    Usch då stackare..

Hoppas du får göra din operation snart då!
    Ja, det är inget skoj! Och skit att det tar sån tid inom sjukvården.
    Vår plan var att börja på en 3a i april. Men det sket sig!
    Men men, den som väntar på nått gott.... :)
    °° isabelle 2oo7-o8-2o °° Melvin 2oo9-1o-o7 °° kattaaa.blogg.se °°
  • Fëmijët e Mrekullueshme

HeJ!
    Jag och gubben vi planerar också en trea.
    Har precis slutat med piller och har ÄL runt 15 aug men vill helst inte bli gravid nu utan vänta till september ÄL runt den 11 typ Men får väl se... jag har MYCKET jobb just nu och vill inte riskera bebisen genom att själv vara totalt sönderstressad! 

• knastintis
    kattaaa skrev 2010-08-06 12:52:32 följande:
    i samband med min senaste graviditet så fick jag gallsten.
    Fick även gallstens anfall under graviditeten, trodde det berode just på graviditeten.
    Men det blev aldrig bättre så nu ska jag operera bort gallblåsa + gallsten.
    Och sen hoppas på att snart efter få börja på en tredje =)
    jag har haft gallsten å tagit bort blåsan mm med titthål d gick hur bra som helst men va riktigt varsammed tex cocillana hostmedicin å andra saker som kan inehålla morfin å etifyn morfin.. jag fick kramper i flera timmar efteråt å kan fortf inte ta nåt med morfin osv..
  • annakohler

idag för första gången så kunde jag o min sambo prata om ett tredje barn utan att tjafsa haha

Svar på tråden Vi som planerar 3:dje barnet