Nanna84 skrev 2011-05-20 19:38:09 följande:
Tack för alla gratulaioner!
Jag blev snittad för Liam ville inte riktigt komma ut. Han hade huvudet vridet åt fel håll och de kunde inte få ut honom helt enkelt. De beslutade att göra snitt eftersom jag blivit igångsatt pga av havandeskapsförgiftning. Så det var väl egentligen många faktorer som spelade in. Nu i efterhand är jag lite förbannad att de inte tog beslutat om snitt tidigare på dagen. Blev igång satt kl 10 och snittet tog Liam är född två på natten.
Jag mår under fysiskt rätt bra. Har lite ont i snittet och orkar inte gå så långa sträckor. Men det ger sig nog snart. Värre är det med det psykiska. Är lite lagom irriterad på allt som hände under vår sukhusvistelse. Orkar inte gå in på allt, men kan devenitivt säga nu att jag aldrig mer vill ligga på sjukhus.. urk!
Ojdå, klantigt av dem att inte besluta det tidigare! Låter som att du inte hade en bra upplevelse precis..
Hade också ont i snittet ett tag i början, men det släppte efter ett tag. Värst var det när man råkade sträcka ut lite för mycket, tex när man vände sig i sängen, fy vad det gjorde ont! Man var ju lite rädd att det skulle spricka upp igen, men det gör det ju inte.. :P
Krya på dig och njut av lille Liam!