SaraSara skrev 2011-05-23 18:54:26 följande:
Jag tycker oxå det känns som att storlekarna är konstiga... håller med om att det är svårt när man redan har ganska stor storlek redan innan. Jag har några kvar från Asta som duger att ha hemma, men inte som känns bekvämt ute bland folk. Känns som att brösten lever sitt eget liv :( Så det var just som du säger, för att vara ordentlig ute bland folk som jag tänkte inhandla nåt nytt.
Vet du om det finns både på lindex i stan och på tuna park? jag kollade i nån av butikerna (kommer inte ihåg vilken nu) men hittade inget. och tänkte att eftersom de inte längre har mammakläder så hade de säkert slutat med ammningsgrejer oxå...
Amnings "under-linnen" och bh finns på lindex både på stan och tuna park...handlade en på varje...men som sagt..mkt konstiga strl...känns som det står dd kupa...men de är ju mindre än mina vanliga bhár...och de borde ju vara större...eftersom brösten som sagt var lever sitt egna liv...när jag har dem ser det ändå ut som brösten ska ramla ut..blir sånt fult veck...om ni förstår hur jag menar....=)
Det är synd att det inte finns mamma kläder/amningskläder pås å många ställen...
Just ja..kom på att polarn o pyret har nog amningströjor oxå...men de var för dyra för min smak...vanlig enfärgad typ t-shirt kosta ju flera hundra där.-..o man kan få en lika dan (nästan) på Hm för halva priset...Nu låter jag som världens snålaste säkert...men det känns inte värt dem pengarna...