30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Vi har ju gått på sats-baby, dvs där man får ta m sig bebis in. Jag valde att aldrig lämna in Ludvig på Mini-sats. Denna gång är jag lite kaxigare, med betoning på lite.
Jag har lämnat Julian halva passet och sedan hämtat honom när styrkan börjar, dvs ca 30 min. Han är helt enkelt alldeles för snabb för att ha m in på konditionsdelen, men på styrka kan man ha med barnet i övningarna. Han har då suttit i en gåstol under tiden och det har varit väldigt lugnt. Däremot så har jag sagt att de ska hämta mig genast om han blir det minsta ledsen.
Jag skulle heller aldrig lämna honom när han är inne i en "fas". Tror inte att du är för nojjig Roszi, det är ju ingen brådska. Jag tycker att man ska vara lite nojjig och inte dras med i hur andra gör.
Jag har alltid gått på min magkänsla och många tycker säkert att jag/vi varit lite nojjiga med Ludvig, men han är verkligen en trygg och känslomässigt mogen kille nu, (inte bara vi som tycker).
Jag kan verkligen rekommendera er att be om att få provträmna gratis en gång på sats-baby om era inte kryper, det är roligt även för de små. Det är bara att ringa dit och fråga.