LadyMy skrev 2011-02-11 16:44:23 följande:
Ja, Julian heter vår minsting. Hoppas du slipper gå över, men hoppas du inte blir alltför otålig. Man blir ju lätt det och då kan dagarna kännas sååååå långa. Tur att du inte gjorde illa dig idag!
Vet inte vad det är m min amning. Jag har ju försökt varva lite för att såren inte ska bli för djupa och det ser helt klart bättre ut än sist. Ändå "bränner" det liksom i brösten för jämnan och jag är hela tiden nojjig för stockning för det blir knöligt och svullet hela tiden. Jag vet att botemedlet är att amma, amma, amma, men hur ska man hinna det m en till liten kille? Jag skulle nog behöva göra detta på heltid för att ev få det att funka känns det som. Får nog bli att lägga ner snart. Har läst på en del om amning, forskning osv om fördelar mm och kan nog konstatera att för oss så överväger nog nackdelarna. Ev får de ju bättre immunförsvar (även om det bara är tillfälligt), så det vore ju bra om det kunde funka de första veckorna när han är så skör.
Fint namn, Lady My! Jag tror inte man brukar få stockning så snart efter fl..? Du får försöka låta bli att oroa dig så mycket! Mina är jätteknöliga och hårda när det inte matats på ett tag, det kan inte vara det..?
PAssa er tjejer nu, det är så isigt under snön!!! Och heja heja, Ninus kanske innan helgen är över, vem vet? Jag var på sista bm-besöket på måndagen - ingen antydan till att nåt skulle vara på g (föru´tom min magkänsla) och fick också tid för att sättas igång... men si på natten till onsdagen gick vattnet

Också lite avis på er - så spännande när man bara går och väntar på att det ska sätta fart!!!