30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Black Swan var helt underbar, ååh så fin! Det var väldigt många bebisar i salongen, många fler än vad jag trodde så det är klart det lät en del. Sigrid sov genom hela filmen så jag kunde hänga med
Det är så himla skönt att ha en bebis som sover så mkt på dagarna, man är inte nervös för att det ska bli jobbigt längre. En enda gång har hon vaknat ute och då var hon bara ett par veckor gammal!
Saltis: hoppas att det blir lite lugnare framöver för dig, låter tufft det där!! Vet inte hur svamp påverkar brösten, men jag har lite svårt att tänka mig att det skulle göra så ont.? Du kan inte ha fått bröstböld? Då får man fasligt ont och feber iaf!
Ses gärna på onsdag om vi lite tidigare, kanske 11 halv 12 om det funkar? SKa vara på yoga 14.30 på jobbet men skulle vilja gå in och hälsa lite på kollegorna först:- )
ALlt går bra här, det är det där med kräkningarna som är lite meckigt bara, nu är det sunkkläder som gäller hemma och hakklapp på tösen, det fullkomligen väller över!
Imorgon kväll ska jag gå bort i några timmar på teater, har en massa mjök i frysen så det ska finnas klart att värma. PÅ kvällarna äter hon så ofta men jag har ingen aning om vilka mängder det rör sig om. Har ingen pump utan mjölkar för hand, har fått in lite snits nu så det funkar rätt bra. Brukar passa på efter att hon ätit för jag vet inte hur man får igång utdrivningen, så det blir bara lite åt gången. LÄngtar mkt tills man sliipper de här stora tunga brösten!!!
Roszi: det kan inte vara magknip han har? HAr du testat MInifom? Det hjälpte ganska bra här, kvällarna var ett srikinferno i några veckor...