• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Seven Costanza
    Qermit skrev 2012-03-08 21:46:15 följande:
    Har just fått reda på att det kom ett bb till Sverige i måndags!
    Så spännande, håller också tummarna - följer din blogg och det är kanske Mini och eventuellt även Small som är näst på tur  {#emotions_dlg.flower}. Hoppas hur som helst att alla långväntare i tråden får besked samma vecka!
  • Flybe

Åh vad underbart med bb! Nu håller vi tummar och tår för fler bb idag!  Grattis till BB om ni läser här!

• Qermit
    Seven Costanza skrev 2012-03-08 23:49:55 följande:
    Så spännande, håller också tummarna - följer din blogg och det är kanske Mini och eventuellt även Small som är näst på tur  {#emotions_dlg.flower}. Hoppas hur som helst att alla långväntare i tråden får besked samma vecka!
    Hihi, vi kan ju hoppas... Kul att du följer vår blogg! Ha en fin fredag och kram!
  • Seven Costanza
    Qermit skrev 2012-03-09 08:53:55 följande:
    Hihi, vi kan ju hoppas... Kul att du följer vår blogg! Ha en fin fredag och kram!
    Tack detsamma, ska tänka på er i tråden i dag, fredagar brukar ju vara bra som jag förstått .
  • Längtande SA

Såg på AC's sida att de skrivit att det kommit bb i mars. Undrar om det är det som kom förra måndagen eller om det kommit fler?!?!?!? Hoppas Hoppas Hoppas

Kram på er!

• gracel79
    Längtande SA skrev 2012-03-15 12:41:40 följande:
    Såg på AC's sida att de skrivit att det kommit bb i mars. Undrar om det är det som kom förra måndagen eller om det kommit fler?!?!?!? Hoppas Hoppas Hoppas

Kram på er!

Hej! Såg också detta, jag har mailat Birgitta och frågat, fick tillbaka att hon är anträffbar efter 14:15 idag, så jag hoppas hon svarar på mailet då. Skrev också och fågade lite mer små frågor.
Svar på tråden Sydafrika-tråd!