• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Flybe
    Pippi Långstrump skrev 2012-06-27 07:40:19 följande:
    Vad kul då ses vi där! Vi ska till kolmården imorgon med barnet :)

Vi hade också tänkt åka till Kolmården först, men sen blev N sjuk så jag har vabbat i två dagar nu och då behöver jag tyvärr jobba imorgon innan vi åker. Försöker packa idag. Campinggrejerna är färdigpackade, nu ska vi försöka oss på en gissning hur vädret ska bli...
  • Heavy

Vad kul! Vi behöver inte åka så långt då vi bor i Norrköping

Vi har inga barn sedan tidigare men ser det som en fin möjlighet att träffa er andra, alla barn och få chansen att ställa en massa frågor   Som en vän till mig sa, ni måste komma! Det kommer  170 barn i alla chokladbruna nyanser ni kan tänka er! Hi hi  hi Det argumentet föll jag för! Jag har en "bloggvän" som åkt från Dalarna och ska till Kolmården i morgon med ett gång andra familjer   Jag och min man kommer att hjälpa till på diskot på fredag, jag har ju bild här på familjeliv, så hugg gärna tag i mig om ni ser mig

• TomMon

Grattis till er lilla pojke Qermit, jag hänger fortfarande hoppfullt i bloggen då och då! ;)

När reser ni ner?

• Flybe

Men, nu kom jag på att jag ju inte vet om jag träffade någon av er på träffen, eller Lillan73 dig såg jag ju men alldeles för lite. Vilken helg det har varit!!!

• Heavy

Jag och mannen stod i popcornbåset på fredagen Det var en UNDERBAR helg trots att vi missade lördagskvällen

..
  • Flybe
    Heavy skrev 2012-07-02 19:53:23 följande:
    Jag och mannen stod i popcornbåset på fredagen Det var en UNDERBAR helg trots att vi missade lördagskvällen

..
    Då såg jag er, men vi pratade nog inte med varandra. Det var fantastiskt med popcorn, det blev feststämning på en gång!
  • iVantansTider at Wordpress

Undrar bara om någon är intresserad av att ta del av informationen vi fick av AC och ABBA under forever families träffen? Eller har det kommit ut information från AC till er som väntar? 

Svar på tråden Sydafrika-tråd!