Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Vad kul då ses vi där! Vi ska till kolmården imorgon med barnet :)
Vi kommer också att åka till Norrköping. Roligt att se er alla där!
Vi kommer också på fredag!! ska läsa programmet nu!
Vad kul! Vi behöver inte åka så långt då vi bor i Norrköping
Vi har inga barn sedan tidigare men ser det som en fin möjlighet att träffa er andra, alla barn och få chansen att ställa en massa frågor
Som en vän till mig sa, ni måste komma! Det kommer 170 barn i alla chokladbruna nyanser ni kan tänka er! Hi hi hi Det argumentet föll jag för! Jag har en "bloggvän" som åkt från Dalarna och ska till Kolmården i morgon med ett gång andra familjer
Jag och min man kommer att hjälpa till på diskot på fredag, jag har ju bild här på familjeliv, så hugg gärna tag i mig om ni ser mig
Grattis till er lilla pojke Qermit, jag hänger fortfarande hoppfullt i bloggen då och då! ;)
När reser ni ner?
Men, nu kom jag på att jag ju inte vet om jag träffade någon av er på träffen, eller Lillan73 dig såg jag ju men alldeles för lite. Vilken helg det har varit!!!
Jag och mannen stod i popcornbåset på fredagen
Det var en UNDERBAR helg trots att vi missade lördagskvällen ![]()

Undrar bara om någon är intresserad av att ta del av informationen vi fick av AC och ABBA under forever families träffen? Eller har det kommit ut information från AC till er som väntar?