• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Emeli
    Pippi Långstrump skrev 2012-08-18 16:08:27 följande:
    Qermit så fin bild!
    instämmer! Så liten, så söt och så GLAD. {#emotions_dlg.flower}
  • Emeli
    TomMon skrev 2012-08-18 22:32:23 följande:
    Nu vill ju jag också veta var bilden finns!!? :)
    I Göteborgs-Posten, pappersupplagan. 
  • Caaarroo

Åh jag vill också se honom! Följer bloggen och har gjort sen tv-programmet. Kommer det upp någon bild i bloggen? Även om du inte är så aktiv längre! :) saknar ditt skrivande och hoppas att du nån gång vill fortsätta som förut Emelie! Stort grattis igen! Kram Carro.

• Qermit
    Caaarroo skrev 2012-08-19 14:04:03 följande:
    Åh jag vill också se honom! Följer bloggen och har gjort sen tv-programmet. Kommer det upp någon bild i bloggen? Även om du inte är så aktiv längre! :) saknar ditt skrivande och hoppas att du nån gång vill fortsätta som förut Emelie! Stort grattis igen! Kram Carro.
    Tack! Kanske tar jag upp skrivandet någon dag igen, vi får se . Det är kul att ni är så många som följt oss och som ff vill följa oss.

Vi kommer inte ha någon bild på A i bloggen eftersom vi tycker att han själv får bestämma om han vill finnas på bild på nätet eller inte. Vi förstår att ni är många som skulle vilja se honom men så tänker vi...

Ha det så gott och nu hoppas vi att det snart börjar röra på sig ordentligt nere i SA och att många bb rings ut helst redan på fredag!
  • Caaarroo

Jag håller tummarna för att du gör det. :)

Det förstår jag absolut, jag resonerade likadant, jag har inga bilder på Facebook, men jag har lagt upp några bilder här på familjeliv! Ha det gott och hoppas ni har det underbart med lilla A, det är en fantastisk ålder, min son är nio månader!

Förlåt ville inte komma in och "ta över tråden" och jag håller fortfarande tummarna för er som inte fått barnbesked än och som Emelie redan skrev så hoppas jag att det börjar röra sig nere i SA!

• hellokitty1

Hej, är det någon som pratat med AC på länge och vet hur läget är i SA?

• Flybe

Enligt vad vi fick höra idag så kan det komma någon familj nästa vecka. Här i SA räknar de med att det ska komma ungefär 10 familjer för att adoptera under september, vet inte hur fördelningen ser ut över länderna. Håller tummarna för att det ska komma några svenska bb snart  (och ett norskt).

Svar på tråden Sydafrika-tråd!