Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Nu vill ju jag också veta var bilden finns!!? :)
Ok, attans, den har jag ingen möjlighet att få mig en titt i.. :(
Hihi, tack! Ja, visst är han underbar vår älskade skrutt?!
Åh jag vill också se honom! Följer bloggen och har gjort sen tv-programmet. Kommer det upp någon bild i bloggen? Även om du inte är så aktiv längre! :) saknar ditt skrivande och hoppas att du nån gång vill fortsätta som förut Emelie! Stort grattis igen! Kram Carro.
Jag håller tummarna för att du gör det. :)
Det förstår jag absolut, jag resonerade likadant, jag har inga bilder på Facebook, men jag har lagt upp några bilder här på familjeliv! Ha det gott och hoppas ni har det underbart med lilla A, det är en fantastisk ålder, min son är nio månader!
Förlåt ville inte komma in och "ta över tråden" och jag håller fortfarande tummarna för er som inte fått barnbesked än och som Emelie redan skrev så hoppas jag att det börjar röra sig nere i SA!
Hej, är det någon som pratat med AC på länge och vet hur läget är i SA?
Enligt vad vi fick höra idag så kan det komma någon familj nästa vecka. Här i SA räknar de med att det ska komma ungefär 10 familjer för att adoptera under september, vet inte hur fördelningen ser ut över länderna. Håller tummarna för att det ska komma några svenska bb snart (och ett norskt).