Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Åhhhhhhh GRATTIS!!! Så underbart!!! Och en liten prins
Vad var det som gjorde att ni fick vänta så lång tid på RB? Det är väl jätte ovanligt att man får vänta så länge?
Varm kram!
Allt pappersarbete var inte klart när vi fick bb, sen hade AC trott att vi först skulle få veta att vi var godkända av centralmyndigheten och att vi sen skulle få vänta på domstolstid och resebesked ytterligare men de fixade visst allt på en gång och det är vi tacksamma för. Det är ovanligt att det är så här, men det händer ändå då och då, för några veckor sen var det två familjer som väntade på rb och två familjer som väntade på att centralmyndigheten skulle godkänna något. Undrar ibland hur det gått för de andra familjerna, kanske får vi träffa dem i SA.
Ja grattis Flybe! :O)
Stort grattis! Hade ni "önskat" upp till tre år? :)
Vad mysigt det låter! Det kommer bli superhärligt ju för lillebrorsan att få en busig storasyster! Grattis än en gång och hoppas ni får en härlig resa. Ser fram emot att läsa om era intryck och ev nyheter från SA här sedan! :)
Det låter UNDERBART och självklart kommer han att bli en perfekt lillebror
Någon som hört något från/om Sydafrika, verkar rätt tyst här?
Jag har inget nytt men innan vi skulle åka hem sa resebyrån därnere att det skulle bli en lugn period framöver. Hoppas att den inte blir så långvarig!
Qermit så fin bild!