JAg har inte kunnat amma mina två andra, jag har lidit, barnen har lidit. Vi fick inte in rätt teknik och allt var en plåga
Köpte då en pump och pumpade ut mjölk till dom och det fungerade bra, alla nöjda och glada
Denna gången ska jag göra ett tredje försök att amma, men har en pump redo att ta till om det inte fungerar. Jag tänker inte "plåga" mig själv som jag faktiskt gjorde dom andra gångerna innan jag gav upp.
Fröken Löken: Vad spännande, en påskbebis 
Jodi skrev 2011-04-15 17:40:27 följande:
Hur är det med era män, är de förberedda inför förlossningen? Min sambo stressar med att måla klart vardagsrumstaket här hemma och har inte riktigt haft tid/intresse att sätta sig in i det hela. Funderar helt ärligt på att skriva ett förlossningsbrev till honom med instruktioner hur han ska göra och tänka på när det sätter igång....!
Min man vet att om dom närmar sig med en ryggbedövning ska han ta mig på ryggen och rymma, haha! Annars så vet han ganska exakt hur jag fungerar, vi tar det som det kommer liksom
Sitter här igen med dessa jäkla sammandragningar, regelbundna och onda... men jag åker inte in.. det är sökerligen bara vanliga SD... det har varit för stressigt idag och nu kommer straffet för det..
Men men, det blir inte bättre av att gnälla så nu slutar jag med det
Annars händer inte mycket här ikväll, blir mest soffmys och tv resten av kvällen