BF maj 2011
Igår var jag till BM och dottern fick följa med och lyssna på hjärtljuden, så fort hon hörde dem så log hon som en solstråle och sa att de var just de hon hade hört när hon hade legat med örat mot min mage...
Jag har gått 30 fylla veckor på söndag så igår var jag i vecka 29+4 då och sf låg på 29, blodtrycket såg bra ut men kommer inte ihåg vad de va hehe, bäbisens hjärtljud var lite svåra att bestämma så hon drog ett snitt på 130, den sov förmodligen när vi började lyssna sen jävlar blev den arg när hon började leta rätt på hjärtat så då blev de fotbollsmatch där inne ville inte ligga still hehe. lät riktigt roligt när den lill* sparkade till mitt på den där grejen vad de nu heter hehe...
Köpte en massa böcker igår också, om muffins:D så här hemma ska jag börja fördriva tiden med att prova lite olika muffins framför allt cupcakes, för de kan ju bli så fina och så ska jag försöka mig på glutenfria och se om de blir goda gäller att man får bra mängd av allt eftersom att de lätt blir torra, sambon har så många som är gluten allergiker i sin släkt så då kan de ju vara skönt att vid tillfällen kunna baka glutenfritt som blir lika gott som vanligt så slipper man baka av båda sorterna:D någon som är gluten allergiker som kanske kan ge mig nå tips?:D
Nu ska jag klä på mig nästan nyss käkat frukost, blev sovmorgon för mig och dottern idag, så skönt, och hunden sover forotf, fattar inte vad som har hänt där inte nog för att han brukar sova ganska länge till 9 iaf men till 11 de har jag inte vart med om tidigare. så klä på mig och dra ut seg hunden i snön blir de härnäst sen städa iordning eftersom att sambon inte är så duktig med hushållet när man själv ligger och är sjuk, dock var han väldigt gullig och duktig på att passa upp på lilla mig.. men nu är man frisk och måste ta tag i lite saker. senare på eftermiddagen blir de nog lite pulka åkning:D
ha de bra allihopa
sen därefter ska jag direkt till en psykolog tillsammans med mina föräldrar och min andra syster för att få prata om allt de här med syrrans självmordsförsök (föresten är hon så pass bra nu så hon får flytta från sjukhuset och hem i maj samma vecka som jag är beräknad att föda
), kommer vara helt slut i kväll. jag som måste vara pigg nog så jag orkar hålla mig vaken och kolla på (the mentalist).
För den som mamma hade köpt för att vi skulle kunna ha i stugan (på landet) passar verkligen bara in på landet haha höll på att få en chock och skratta ihjäl mig igår när jag fick se den.. lite gulligt charmig men nej inget jag skulle gå ut med här inte

fast den vi hade beställt skulle vara tvärt om i färgen så svart med beige söm eller vad man nu ska säga.. Märket heter ADBOUR..