• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • vackrastarflow

uh fail på Minnah där.

• Färna

Ja de gjorde hon!! När ska Elin få lämna?

• vackrastarflow
    Färna skrev 2010-10-16 10:12:10 följande:
    nästa gång förhoppningsvis. sämre engelskt uttal får man leta efter...
  • Förälskad
    Färna skrev 2010-10-16 10:12:10 följande:
    Man undrar verkligen. Jag förstår inte varför hon är kvar. Hon är ju inte alls bra.
  • Pyff

Tycker att den som färgade MInnahs hår mörkt borde få sparken typ! Snacka om fel val!! Hon försvann ju liksom på nåt vis i det mörka håret.........kan nästan garantera att hon hade varit kvar i tävligen om hon hade varit blond än, hur konstigt det än låter
    Sen kan jag för mitt liv inte förstå varför inte Linda är iallafall top 3 favorit??? Hon är ju sjukt vacker och sjunger helt jäkla felfritt och har super-utstrålning.............

Pyff på er!
  • vackrastarflow
    Pyff skrev 2010-10-16 15:40:05 följande:
    Tycker att den som färgade MInnahs hår mörkt borde få sparken typ! Snacka om fel val!! Hon försvann ju liksom på nåt vis i det mörka håret.........kan nästan garantera att hon hade varit kvar i tävligen om hon hade varit blond än, hur konstigt det än låter
    Sen kan jag för mitt liv inte förstå varför inte Linda är iallafall top 3 favorit??? Hon är ju sjukt vacker och sjunger helt jäkla felfritt och har super-utstrålning.............
    hörde du henne förra fredagen? det där var inte felfritt.
    Dock är hon jäkligt vacker, det håller jag med om!
  • Förälskad
    Pyff skrev 2010-10-16 15:40:05 följande:
    och jag är av uppfattningen att Linda inte är så värst bra. Sedan så gillade jag inte hennes inställning förra veckan, lite dramatisk och uppkäftig. Man bör vara ödmjuk inför sin uppgift och inte sitta och grimarsera när juryn ger konsturktiv kritik åt andra deltagare. Dessutom ganska så fånigt!
    Men jag kan förstå att man gillar henne, hon har ju en rätt raspig röst och ser ju inte alls tokig ut!

Jay jay jay... Jag säger då det. Där har vi en artist som får mig att ramla ner från soffan när han sjunger. Vilken tung röst... Hej å HÅ säger jag bara!
Svar på tråden Idol 2010