Idol 2010
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Den enda som egentligen var en favorit för mig, så det var trist. Men klokt av henne säkert. En ev karriär hänger ändå inte på Idol.
Synd, men om det inte känns rätt så är det lika bra att hoppa av.
Lite synd att Minnah fick komma tillbaka också...
jag såg inte idol förra veckan, små tittade lite bara så missade mesta.
Men om jag ska döma efter tidigare uppträdanden så tycker jag att Alice hade schabblat bort sig på dåliga låtval väldigt mycket. Minnah har en väldigt fin röst (det har Alice med) men jag tycker inte att MInnah förtjänade att åka ut om tex. Elin var kvar.
synd att man inte får se ALice mer jag hade velat att hon skulle vända om med ett bra låtval och kunna vara stolt över sitt framträdande, men vill hon hoppa av så får hon naturligtvis det. Jag tycker Minnah var ett bra val att ta tillbaka.
Attans vilken upphämtning av MInnah! Hon var outstanding bäst ikväll
Tror tyvärr att Linda får åka hem idag
Gillar ju henne skarpt, men idag hade hon valt heeelt fel låt (snaaaaark) och hon hade ingen utstrålning.
Jag hoppas Geir, Linda eller Andreas åker ikväll. De kändes helt ointressanta. Eventuellt kan Daniel komma att åka för det kändes som att hans låtval blev lite fel och försvann bland upptempo-låtarna.
Bäst var Linnea och Minnah! :)
Jag börjar tröttna på Geir faktiskt.........och ikväll var han riktigt trist zzzzzzzzzz
Jisses vad heter hon nu tanten i den gamla gula dräkten, ruskigt var det iaf.
Vem sjunger hon som, vad heter hon som sjunger i den videon med den färgade killen och en del nallar och hjärtan...shit jag minns inte vad låten heter ens.
Engelsk tror jag hon är.
(ska googla lite)
Jisses vad heter hon nu tanten i den gamla gula dräkten, ruskigt var det iaf.
Vem sjunger hon som, vad heter hon som sjunger i den videon med den färgade killen och en del nallar och hjärtan...shit jag minns inte vad låten heter ens.
Engelsk tror jag hon är.
(ska googla lite)
Nej det var inte dom jag menade, skitsamma, rätt person åkte i går
Linnea borde åkt ur igår! Fan vad hon spökar ut sig; igår gul tant/kycklingdräkt och fjädrar i ögonbrynen - inte snyggt alls! Hon sjunger svajigt och stundom falskt - hon rör sig och dansar som en gammal tant eller typ som att hon skitit på sig. När ska man slippa henne??