• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Analoga
    Kokomo skrev 2010-10-22 22:01:56 följande:
    Linnea.
    Jag tycker hon påminner båda om Amanda Jenssen och om Miss Li. Fast var kanske inte dem du menade.
    Bra är hon iaf, enligt mig.
    Förfärlig enligt mig.
  • Förälskad
    Pyff skrev 2010-10-22 21:48:26 följande:
    Jag börjar tröttna på Geir faktiskt.........och ikväll var han riktigt trist zzzzzzzzzz
    Ja mä!
  • Pyff
    Analoga skrev 2010-10-23 12:37:48 följande:
    Linnea borde åkt ur igår!  Fan vad hon spökar ut sig; igår gul tant/kycklingdräkt och fjädrar i ögonbrynen - inte snyggt alls!  Hon sjunger svajigt och stundom falskt - hon rör sig och dansar som en gammal tant eller typ som att hon skitit på sig.  När ska man slippa henne??
    Orkar inte heller med Linnea.............tror tyvärr vi får vänta ett tag innan hon åker! Hon haussas ju upp som fan av juryn och rätt många verkar gilla henne, obegripligt nog!
    Pyff på er!
  • ääni

Näe... Geir borde ha åkt ut igår och inte Linda! Tyckte hon gjorde det mycket bättre andra gången än första igår. Men Andreas, Minnah och Linnea är mina favoriter

• ääni

Varför ville Alice hem? Jag missade det... Eller hon kanske inte sagt varför?

• Thaleya
    ääni skrev 2010-10-23 16:14:35 följande:
    Varför ville Alice hem? Jag missade det... Eller hon kanske inte sagt varför?
    hon tyckte inte det var kul att uppträda längre, hon kände ingen glädje på scenen.
  • ääni
    Thaleya skrev 2010-10-23 16:18:28 följande:
    hon tyckte inte det var kul att uppträda längre, hon kände ingen glädje på scenen.
    Oj då, ja det är ju inte bra. Då var det ju klokt att åka hem. Hoppas hon finner scenglädjen igen. Jag gillade henne.
  • hmcc
    Analoga skrev 2010-10-23 12:37:48 följande:
    Linnea borde åkt ur igår!  Fan vad hon spökar ut sig; igår gul tant/kycklingdräkt och fjädrar i ögonbrynen - inte snyggt alls!  Hon sjunger svajigt och stundom falskt - hon rör sig och dansar som en gammal tant eller typ som att hon skitit på sig.  När ska man slippa henne??
    Kejsarens nya kläder, sånt man kanppt förstår ska lyftas upp til skyarna så verkar man mer kunnig och kulturell.

Jag erkänner isf min okunnighet och håller med...hon måste åka nästa gång.
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-23 17:27:41 följande:
    Kejsarens nya kläder, sånt man kanppt förstår ska lyftas upp til skyarna så verkar man mer kunnig och kulturell.

Jag erkänner isf min okunnighet och håller med...hon måste åka nästa gång.
    För det kan inte handla om olika smak helt enkelt?
    Enligt mig är Linnea den enda av idolerna med ett eget och personlig uttryck och hon har energi och verkar ha genuint kul på scenen. Därför gillar jag henne
Svar på tråden Idol 2010