• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Pyff
    hmcc skrev 2010-10-23 17:27:41 följande:
    Kejsarens nya kläder, sånt man kanppt förstår ska lyftas upp til skyarna så verkar man mer kunnig och kulturell.

Jag erkänner isf min okunnighet och håller med...hon måste åka nästa gång.
    Här är en till som erkänner isf Detta är ju Amanda Jensen all over again.............en galen brud som sjunger hellre än bra och som rör sig på scen som att hon var hög på nåt. Jag håller med dig till fullo, bara för att hon är hel-crazy så är det liksom kulturellt!
    Pyff på er!
  • Analoga
    Pyff skrev 2010-10-23 15:16:13 följande:
    Orkar inte heller med Linnea.............tror tyvärr vi får vänta ett tag innan hon åker! Hon haussas ju upp som fan av juryn och rätt många verkar gilla henne, obegripligt nog!
    JA juryn är bra lustig!! De gnäller som fan på en del som är uppenbart bra...fattar ingenting!
  • hmcc
    Kokomo skrev 2010-10-23 17:32:20 följande:
    För det kan inte handla om olika smak helt enkelt?
    Enligt mig är Linnea den enda av idolerna med ett eget och personlig uttryck och hon har energi och verkar ha genuint kul på scenen. Därför gillar jag henne
    Ja smaken är olika annars hade hon inte varit kvar.

Själv faller jag inte för den knarkiga kulturteaterapantypen á la Lars.
  • Pyff
    hmcc skrev 2010-10-23 19:00:12 följande:
    Ja smaken är olika annars hade hon inte varit kvar.

Själv faller jag inte för den knarkiga kulturteaterapantypen á la Lars.
    Ja fy, Lars hade jag nästan glömt :-s
    Pyff på er!
  • Novemberstjärnan

Lars var ju skitball

• hmcc
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-24 12:51:20 följande:
    Lars var ju skitball
    Ehh... näe, påminde om Rovinssonrobban som gjorde sig till för att bli känd.

Vad gör Lars idag tro?
  • Novemberstjärnan
    hmcc skrev 2010-10-24 14:03:58 följande:
    Ehh... näe, påminde om Rovinssonrobban som gjorde sig till för att bli känd.

Vad gör Lars idag tro?
    Han drev ju med hela idol. Han var inte intresserad men däremot var han faktiskt en riktig talang. Jag tror faktiskt han har släppt ett par album om jag inte minns fel.
  • Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-24 15:04:01 följande:
    Han drev ju med hela idol. Han var inte intresserad men däremot var han faktiskt en riktig talang. Jag tror faktiskt han har släppt ett par album om jag inte minns fel.
    Han gjorde ju en superbra låt tillsammans med Elin Sigvardsson. Love heter den.
  • Förälskad

Var det bara jag som fick känslan att Geir och Alice hade haft en romans? Jag vet inte varför jag fick den känslan, det måste jag fundera på.

• Pyff
    Förälskad skrev 2010-10-24 16:47:17 följande:
    Var det bara jag som fick känslan att Geir och Alice hade haft en romans? Jag vet inte varför jag fick den känslan, det måste jag fundera på.
    Näääääääääää det tror jag inte! Snarare att Geir hade lite faderskänslor för lilla Alice.....
    Pyff på er!
Svar på tråden Idol 2010