Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hej alla fina
BIM-3 idag. Inget + än iallafall... har ju stickor som e extra känsliga och kan visa redan på BIM-4...
Känner mig dessutom mensdeppig... Men en sak e iallafall annorlunda: Senaste månaderna har det varit spottings från ca BIM-4-5 men ännu inget sånt (peppar peppar...)
Däremot lite vag begynnande mensvärk så jag antar att tanten e på G 
Nåt som varit rätt nytt (senaste 2 cyklerna typ) är rejäla hugg, stick, svidande känsla i tjejmagen ungefär från dag 16-23 (mens beräknad dag 27). Första gången det va så blev jag ju hoppfull, nåt annorlunda och som dessutom finns med på tidiga-tecken-listan... men så vart det ju inget så nu känns det mest bara depp.
Usch... ja det e verkligen depp här... Känns segt, långsamt, mindre hoppfullt... Och då är jag bara på försök nr 7 (hujedamig va jag känner med er som hållt på bra mkt längre än så).
Jaja, det är ju iallafall klockrent mens-depp... för annars mår jag ju bra.
Men så går ju (som alltid runt mens) tankarna tillbaka till om det är så att jag pajat mig själv en gång i tiden med gamla skit-ätstörningar o medicinöverdoser... Ja allt knas man gått igenom gör evigheter sen.
Vet i katten om jag skulle kunna förlåta mig själv om det visade sig att Jag och Mina handlingar för länge sen gjort så det aldrig kommer gå. Usch...hemska tanke...
Men jag försöker tänka... det är inte särskillt stor procent som efter tex anorexi eller medicinintoxer inte kan få barn... om man sen är frisk. Försöker peppa upp mig lite...
Nähepp... lite update från mig va det iallafall...
Hoppas självklart att alla känslor om att mensen snart e här är total-fel.... men känns inte så.
Kram
Kiyona, MissOlsson, Nemi76!!!
BIM, Vi över 30 som längtar...
Augusti 

*Kramar om*