Vi över 30 som längtar efter första barnet
Välkomna ni nya!MD77 - GRATTIS!!!! Va kul tredje gången gilt för både dig och mig fast på lite olika sätt!! ;) blir det bf i slutet av juni?
Bullen - Ja förstår =) KUL med inskrivning! Hoppas du får en bra BM! Jag har inte varit på inskrivning än ;) ska på vul nästa vecka på fredag ser allt bra ut då ska jag ringa BM!
Maria - Det låter som "eggwhite" altså fertila "slemmet" *s* Om jag hade varit du hade jag börjat sexa ordentligt nu även om inte glada gubben visat sig än!
Lillamillan- ÅHH jag var med om något liknande och jag gick och grät på toaletten. I dec fick jag konstaterat ma och blev helt knäckt. På nyår så orkade jag bara inte fira bland gravida vänner och bebisar.... funderade på om vi skulle fira bara jag och mannen men så vi bestämde att vi skulle till min mans bror de har två barn och deras yngsta drygt 5. Så jag trodde de var klara med bebisverkstaden.
Det skulle bara vara vi och dom När vi kom dit så sa min svägerska nej till champange men hon är lite kräsen på alkohol. Så jag kopplade inte direkt men kommenterade till henne.... men jag trodde att du drack champange... Jasså sa hon har vi inte berättat vi ska ha barn i juni.... De skulle altså få barn dagen efter jag var beräknad att få vårt men som blev missfall istället... Snacka om jag kände mig klubbad! Fanns inte en chans att jag kunde vara glad för deras skull och ska jag vara ärlig så känns det jobbigt att träffa den lille och bli påmind ... Man är liksom inte mer än människa även om jag skäms som en hund för mina känslor....
Oj lååångt ville bara säga att jag kan förställa mig hur du känner!
Jojje- PRECIS så har jag också känt! Livet har liksom varit bra (superbra) som det varit kunnat göra allt som vi vill och vi har alltid kommit först... men seeen kom suget efter att få en knodd ;)