Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tack!!!
En april bäbis är inga fel 
Tack!!!
En april bäbis är inga fel 
BIM, Vi över 30 som längtar...
Augusti 
September 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Stod precis på toan i ca 5 min och skrek inombords när detta kom upp!!!
Såååå mycket starkare!!
Tack för alla grattis!!! 
Så nervis som man varit dessa dagar och att äntligen får se ett starkt streck. Så underbart. Nu ska jag bara klara mig förbi den 22 aug!! *hejar på skutt*n där inne*
Har dock som märkt att jag plussar starkare mitt på dagen, är lite dålig på att dricka på jobbet och på kvällen när jag kommer hem så drickar jag som en tok. Så kanske därför mina test är svagare på mornarna? 
Jaha då kom blödningar och mensvärk, testen är i princip negativa så ännu ett mf i bagaget då. När får man komma på utredning? Har ju haft ett X och 2 mf på raken och inga barn sen tidigare..
Får hoppas vi får komma in på utredning. Tack för eran omtanke och stöttande ord! Det värmer verkligen ska ni veta!! 
Pratade med BM idag och har nu hela dagen ringt runt som en tok, tillslut har jag fått tid om 2 veckor på en gynmottagning jag varit på tidigare på ett "uppföljningsmöte pga upprepade missfall", vet inte riktigt vad som kommer göras nu men jag hoppas på att man tar tester etc och kommer fram till varför jag inte får behålla de små fröna!
Kram på er tjejer!!
Dessa kommer jag gå hos http://www.ultragyn.se/
Sedvanliga patientavgifter inom Stockholms Läns Landsting tillämpas, för närvarande 320 kronor. Frikort gäller. Vanliga kreditkort accepteras.