Vi över 30 som längtar efter första barnet
Men när det väl tar sig kommer jag defintivt att vara öppen med att vi hade ett mf först och att det inte bara är att "slappna av"...
Grattis Ceke och Kekke!!
Ser ut som mitt i styrka och på dag 10 också!! Håller förståss tummarna för att ert fortsätter att bli starkare!!
Sjukt bra Irmelie, blir lika absurt att försöka svara på båda frågorna!!
Ego: träffade en av mina bästa vänner igår och berättade för henne om missfallet, hon drog efter andan och slog händerna för munnen och när vi pratat lite satt hon med tårar i ögonen, känns "skönt" att någon delar sorgen med en, förutom maken och föräldrarna. Även om det är antingen eller när man är gravid - antingen är man eller så är man inte, så känns det som man är lite närmare ett barn än tidigare, känns faktiskt bra.
Tänkte också, när jag såg alla namnen Essa, att på ett halvår är vi faktiskt många som hunnit bli gravida (och fått missfall) - men man ser ju tydligt att tid är det som krävs för det här, det kommer för oss allihop i sinom tid!!
Kan konstatera att man i alla fall lärt känna kroppen under den här resan - vi har ju inte tänkt göra ett riktigt försök den här månaden, så det är bra att ha en "ren" månad för statistiken (eh, ja jag är FF-skadad...). Hade äl-flytningar i torsdags och igår och har inte testat med äl-test på hela månaden, igår kände jag dock att nu är det nog på g snart och jodå, kissade på en sticka igårkväll och fick ett sanslöst starkt utslag - teststrecket kom upp direkt och blev bara mörkare och mörkare. Kommer alltså med stor sannolikhet att ha äl på söndag - konstaterade också att jag bara haft äl på lördagar och söndag så länge jag hållit koll, även om jag nu inte har äl på 14 dagen utan 17 eller 18.
Grattis (i förskott, om jag förstod rätt?) Saftis och vad härligt med Barcelonaresa!!
Millan - äl försköts med två dagar, du har räknat med det till BIM? Jag blev också så jäkla besviken över att det inte tog sig direkt efter mf, man har ju hört att det skulle vara lättare...
Skulle förresten inte ha skrivit något om att jag alltid haft äl på lördag och söndag - den här gången kom den på måndagen, fick inte temphöjning förrän idag (tror att äl:en kom tidigt måndag morgon, när jag stod i duschen typ)...
Lycka till imorgon Jojjo!
Välkommen Marsflickan! Vi har gjort sex försök nu, blev gravida på försök fem, men fick ett tidigt missfall i vecka 5, så vi satsar på maj nu!

BIM Vi som längtar...
April 
Maj 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Marsflickan - gud vad jag känner igen mig i det där att man ska göra 100 saker samtidigt! Höll verkligen på att gå i väggen i somras, men kom iväg till en coach som verkligen hjälpte mig på fötter - mindfulness var ett av hans "trick", även om jag inte gått in så mycket på djupet.
Välkommen hit DubbelA! Om du läst sedan i höstas har du koll på oss ju, så vi behöver inte berätta för dig att det här är en av de goaste trådarna på FL!