Essa - har varit öm i brösten från och till sen äl, men det kan ju likväl vara pms eller något annat... Annars ingenting alls! Får se på tisdag eller onsdag om tempen går ner, då vet man att det sket sig...
Träffade en tre veckors tjej idag - så söööt! Jag fick mata henne med flaska, var så himla mysigt och hon låg och tittade mig i ögonen hela tiden... Vi var ett helt gäng kompisar där och en av killarna skrattade åt mig när jag högg tag i bebisen för femtielfte gången "nu håller äggstockarna på att trilla ut på Maria".
Mamman till tösen hintade lite till mig och sa att hon ville vi skulle gå med barnvagn samtidigt och jag sa lite "det är inte alltid man kan styra över det" och hon säger typ jodå...och jag bara "nej, det är faktiskt inte det"... Jag vill ju så himla gärna just det - och jag hade hoppats på att vi skulle kunna säga att vi var gravida innan deras bebis kom ut, men tja, så är ju inte fallet... Sa till maken nu på väg hem, att det är väl "ok" med de där skämten och hintarna just nu, men håller vi på länge till så kommer inte jag att kunna ta det utan att bli ledsen så att det syns...
Åh, vad jag vill att det ska ha blivit något nu... *suck*