Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hehe, hittade lite mer spännande läsning!
http://www.mypaper.se/show/inpress/show.asp?action=maximize&pid=345116217636589&initPage=
Hehe, hittade lite mer spännande läsning!
http://www.mypaper.se/show/inpress/show.asp?action=maximize&pid=345116217636589&initPage=
Då ska jag hålla tummarna för dig på onsdag! Du får gärna göra detsamma, för det är då jag ska opereras
Advent nästa helg?? Skojjar du?? Haha, helt otroligt. Denna vecka glömde jag bort att jag fyllde år och att det är advent nästa helg har helt gått mig förbi.. Så blir det när man har ett enda datum som snurrar runt i hvudet och som hela "livet" kretsar kring... 24 nov, 24 nov, 24 nov... (operation)
Åh vad jag vill att 24 nov ska va förbi och avklarat och att allt kommer gå bra, att de får bort cystan utan att ta äggstocken, att de inte hittar nån endometrios, att alla hormonprover ser bra ut och att jag inte är så pass förkyld att allt bara ställs in....
Tack alla
och trevlig helg på er. Har gjort det mysigt hemma, tänd en brasa i kakelugnen, satt upp tavlor (har precis renoverat "klart" i vårt nya hus), tänd ljus och håller på o fixar lite go mat. Nu kom älsklingen precis hem, så ska va lite social med honom
För första gången lägger jag till mig i en BIM-lista... Får hoppas på att vi kan sätta igång igen efter operationen...
BIM - Vi som längtar efter första barnet
NOVEMBER
12 -- Astrogirl ÄL 29-30 okt (försök nr 10)
12 -- The blonde one ÄL 15 okt (6e försöket..)
16 -- Lillamillan ÄL 2 nov (försök nr 14)
16 -- Fru KM ÄL ~2 nov (försök nr 2)
25 -- Jojjo55 ÄL 11 nov (första försöket)
27 -- Gris78 ÄL 13-14 nov (försök nr 3)
30 -- Daniela01 ÄL ~ 14 nov (massa försök)
DECEMBER 
X-- Saftochbulle (sjunde försöket)
1 -- essalady ÄL 16 nov (4:e försöket)
2 -- emmafemma ÄL ~ 16-18 nov (andra försöket)
6 - Ansi30 ÄL 21-23 nov (8e försöket)
7 -- Sanna77 ÄL 25 nov (försök nr 3)
~8 -- MariaF79 ÄL ~24-25 nov (försök nr 3)
~8 -- Irmelie Ev ÄL 21-24 nov (MA på 3:e försöket, 1:a försöket efter MA)
10 -- Inna ÄL 28 nov (5:e försöket)
12 -- Pingla77 ÄL 28 nov (7:e försöket)
16 -- Finlandssvenska ÄL 2 dec ( andra försöket)
16-- simtim ÄL ~2 dec (femte försöket)
16-- Ceke ÄL ~2 dec (sjätte månaden sedan p-ringstopp, ev 5 försöket)
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Mallanis: BF 5 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.)
Ernlia03: BF 20 juni 2011. (Tog sig på 6:e försöket)
Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
MD77: BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
Rosavit: BF 11 juli (Tredje försöket)
Millan: renoverat klart va väl kanske liiite att ta i, men jag har "renoveringssemester". Det är jag som renoverar i vår lilla familj, då min man inte är så förtjust i sånt samt tror att han har tummen mitt i handen och inte vill prova att få ut den därifrån... Jaja. Jag tycker det är kul
Nästa projekt är att byta golv i kök, hall, allrum, måla/tapetsera ett par smårum, byta kakel/bänkskivor&diskbänk o köksfläkt i köket, etc... så vi har kvar att pyssla med
Blir man någonsin färdig med ett hus? Det börjar jag fundera över... Men skoj är det! Vi flyttade hit i juli, så först nu börjar det bli riktigt bra och lite mer som vi vill ha det
Kanske ska skriva att vi har ett alldeles för stort hus på 8 rok.... för annars låter det som vi inte hunnit nåt alls
idag ska vi åka iväg på en lite kärleks weekend till Rom, det ska bli så skönt 
Millan: Järnpillar vad ni har jobbat på med huset! Låter som sådana där stora jobb som vi som tur är inte har behövt roa oss med... Eller eg kunde vi ha rätat upp ett av hörnen på huset ca 4 cm, men tja, så blev det inte. Tänkte inte på det innan vi gjorde om ett badrum, så nu får det va som det är. Det är itne alltför mkt det satt sig i a f...
Åhh, började känna mig frisk igen.. Men idag har vi haft en massa folk här på fika och tja, jag har lekt bakmoster för första gången i mitt liv och bl.a. bakat mitt livs första bullar (haha) som blev super.. En riktigt trevlig dag har det varit, men nu känner jag mig istället än mer förkyld. Attans! Nu blir det en virre, honungsvatten och sängläge tidigt!
Snart är mensen över för denna gång, operationen (förhoppningsvis) på ons och man vet aldrig... vi kanske hinner göra ett försök vid nästa ÄL