Irmeline skrev 2010-11-28 23:51:09 följande:
Oj vad det har skrivits i helgen!!
Acinna- välkommen, känner igen dig från misfallstråden. Kul att mötas i en mer positiv tråd.
Gris: supersöt bild!! Och jag tror det blir plus för dig nu!
Ceke: funkar appen till iphone?
Saftis: vad fint du uttryckte dig om att vi stöttar varann och inte ger upp. Håller med!!
Ego: Har haft en konstig molande känsla i livmodern sedan igår, funderar på om det kanske är ÄL som kommer senare, hade en ÄL-liknande flytning idag igen (inte haft på nån dag), jättekonstigt! Brukar ni ha ont vid ÄL, och hur länge håller det i sig i så fall? Hoppas ju såklart att det är ägget som borrat in sig tre dagar efter äl och som ger molvärk.. men det vore ju för bra för att vara sant.
Lycka till Gris och Sanna, ge oss plus!!
Ingen aning om appen fnkar till iphone. Kolla
alltså, det där med äggisarna gör mig snurrig. Jag har ju trott att jag känt av cystan tidigare och det har jag säkert.. men nu vet jag ju att den när borta, men jag verkar va en sån här underlig människa som känner av dem till o från hela tin. Blir inte klok på detta. Och gravid vet jag ju definitivt att jag inte är denna månaden, utan väntar ÄL nu i veckan.
Men flytningar igen, det låter ju onekligen spännande

För mig verkar sånt va bättre grejer att kolla än värk runt äggisarna! Men där är jag också så där fundersam... Alltså, när vet man att det är flytningar och när är det gamla spermier som tittar ut? Helt klart är det såhär: Jag blir snurrig av allt som heter att försöka förstå min kropp