Inlägg från: SmoochiePoo |Visa alla inlägg
  • SmoochiePoo

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Polarlantis: Usch vad hemskt, kan bara föreställa mig hur det känns. Ta hand om dig

Så då väntar man på BIM på måndag, igår hände något väldigt konstigt. På eftermiddagen fick jag sådan kramp i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. (Ungefär som att du verkligen måste gå på toan) Sen strålade det lite i vänster ljumske. Har även märkt att körteln i brösten ömmar något fruktansvärt. Till detta så på pekade min karl igår kväll att de kändes "more firmer", och jag tycker själv de känns liksom lite tyngre. Är dessutom hungrig heeeela tiden och mår lite små dåligt om jag inte äter när jag blir hungrig.

Jag hoppas att detta VERKLIGEN är symptom på att en liten en bosatt sig! Men det kanske även kan vara känningar inför BIM på måndag? Vad tror ni?

Kekke skrev 2011-04-27 06:58:11 följande:
    saft: så du var en av dom få som hade en äldre kille?
    har för mig att dom flesta hade unga snygga killar, som ceke..  :)
    Yngre killar ska det vara Solig Har "importerat" en Amerikan på 26 år hahah Flört
  • SmoochiePoo
    Saftmedbulle skrev 2011-04-27 09:56:59 följande:
    Låter lovande! Vi hoppas på inneboende till dig...
    Ja får hoppas på det!

BIM -5 idag...Har ett gäng test hemma men vågar inte riktigt testa än! Även fast det kliar i fingrarna...ska jag! Ska jag inte?! Skäms
  • SmoochiePoo
    Jojjo77 skrev 2011-04-27 10:18:34 följande:
    Spännande, spännande! Låter ju väldigt lovande
    Ja det är lite spännande! Karln sa även igår (rolig som han är) "Maybe your making a baby now" jag klagade lite på att min molvärk Solig

Hur går det för dig då? Du får laga massor med mat till karln så han bli pilsk! Flört
  • SmoochiePoo

Tror ni jag kunde hålla mig??! ICKE! Och ett stoooort fett minus med Billigatesters grav test! BIM -4 idag så jag har inte några stora förhoppningar, tycker dessutom att symptomen försvunnit, brösten kanske är liiite ömma fortfarande men inte som igår och lite lite molvärk har jag allt!

Men jag ska testa mig igen på BIM om inte tant rö bestämmer sig för att komma!

• SmoochiePoo
    Jojjo77 skrev 2011-04-27 11:37:07 följande:
    Haha, rolig kommentar Om du har en massa tester och känner som du känner så skulle jag testa! Kolla Ceke, hon testade ju före BIM och det gick ju galant

Jag och mannen ska åka till huvudstaden och mysa över Valborg och lite lämpligt så ska jag ha äggsläpp där, så då blir det åka av vare sig mannen vill eller inte, haha. Närå, såna problem har vi inte än.
    Ja jag kunde ju som sagt inte hålla mig Tungan ute Men det var inget plus!

Hoho att resa bort är ju perfekt, då slappnar man av mer och brukar oftast ha lite mer mys Solig Hoppas på att det tar sig!!
  • SmoochiePoo
    ifyouweremine skrev 2011-04-28 19:58:26 följande:
    Ojoj! Här händer det grejer! Ser absolut ut som plus tycker jag Kiyona, även om det är svagt. Grattis! Och grattis till dig också Emelie Sofie 79! :)
    Tack!! Det är ju BIM -4 så ska definitivt testa dag för dag så man ser att det blir starkare! Är lite i chock tror jag!
  • SmoochiePoo
    fridanilsson skrev 2011-04-28 20:01:04 följande:
    Grattis!!! Gladvilken bim-dag e testen från??
    Sofie emma 80 skrev 2011-04-28 19:54:00 följande:
    jag plussade i dag! Helt oförberedd på det. Tänkte dels att det var alldeles för tidigt, bim - flera dagar och dels skulle jag bara göra det för att jag ska på 30-årsfest i morgon och ville dricka med rent samvete. Så glad att jag inte får dricka!! Överlycklig! Men, Nu tar oron för missfall vid igen..
    Grattis till dig oxå emelie Glad
    Översta från imorse och det understa för 15 min sen - BIM 2 maj så -4 då Skäms
  • SmoochiePoo
    Sofie emma 80 skrev 2011-04-28 20:25:15 följande:
    Tack!! Åh kiyona är du med här också? Haha jag tror att vi måste ha tagit gravtesten samtidigt. Stort grattis till dig
    GRATTIS TILL DIG MED!!!! Och här väntas nu första barnet!! Solig Hehe vi måste gjort det!! När har du BIM?
  • SmoochiePoo

Nu ska här testas varje dag tills BIM och se så det blir starkare, sen får jag nog göra en VUL då jag haft ett X förut. Vetja vilken vecka de kan se om allt är okej via VUL, någon som vet?

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet