• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Saftiz- så trevligt då har du chansen framför dig! :)

Essa- vi skulle ju plussa samtidigt jö?! Kan ju inte vara så pessimistisk då heller?

Själv har jag fått bruna flytningar så det är nog rätt kört för min del oxå. Fick tom en rosa häromdagen.... Härligt att kroppen säger till om ens misslyckande tidigt, vore fan om man fick ha lite hopp åtminstone.

Håller med om att väntan har sina fördelar även om jag gärna hade velat styra i hur länge jag ska vänta.

• Gris78

Grattis fru km! Även om jag kan se bilden på mobben men jag litar på de andras ord.

Essa - självklart hoppas jag för oss båda. Sorry

• Gris78

Grattis till er som plussat! Vet inte om jag sagt det tidigare... - fan va kul!

Essa - di o jag kommer att ha en symtom fri grav har jag kommit på.

Jag har heller inte känningar av ngt som inte vara innan äl. Det som kommit efter är ngn enstaka brunisar och en rosa. Igår kväll en klarröd...

Jag är pessimistisk till grav denna gång pga flytisarna. :)

• Gris78

Grattis Daniela!!!!! :)
    - har någon lust att lägga till mig på februari enl min kalender så är det äl på fredag!

Vad var sthmveckan nu igen?

• Gris78

Annjan stämmer alldeles strålande, tack snälla för hjälpen.

Ceke, du härliga människa... Tack! :) behövde lite paus tydligen. Är periodare på de mesta märker jag.

Trist att tabletterna funkar så illa, men jag tycker nog att det ska ge lite mer tid. Det är ju sällan piller har en instant effekt tyvärr.

Tålamod is an ashole jag har inget alls. Vill att allt ska ske på en gång.

Ego: mysvecka nu och jag har verkligen ingen lust eller intresse för mys :( :)

• Gris78

Saftis - nu blev jag oxå förvirrad.... - varför blev du förvirrad??? 
    Oavsett vem som hjälpte mig så säger jag tack för hjälpen.  Vet inte riktigt varför eller det blev förvirring. 

Lite förvirrad
  • Gris78

:) hi Polaris lustigt men jag har inte mitt goda humör med mig heller och min sthlmvecka är slut på fredag. Hög tid att bli på bättre humör!! Jag vill bara be alla att fara å flyga när chararden på jobbet e slut.

Inget ont mot någon av er i denna tråd, ni e ett stående undantag.

Tack för påminnelsen om Sthlm uttrycket! Jag bor ju i sprutcity så jag borde kommit ihåg...

• Gris78

Grattis Saftis!! och till er andra som plussat..... :)

Millan - trevligt med en ordentligt fyspass!!  

EGO: För egen del så sket vi i februaritillfället och satsar på Mars istället. Enl kalendern så bör det vara äl kring den 3 eller 4 mars om jag inte minns helt fel.

Jag har bestämt mig för att det ska bli plus för min del i mars.....- det blir visserligen decemberbarn men det skitsamma. :)

Antar att det finns några platser kvar i mars så vill man ha en "plats" så måste man nog säga det högt!  

När kommer våren tror ni??

• Gris78

Hallå! Får man fortfarande vara med här.... Har tagit lite time out men det är äl- tider helt klar. Hoppas sambon min känner för ett. Försök nr 6 tror jag, hoppade över förra tillfället. Äl den 3:e, torsdag alltså.

Grattis till alla er som fått plus!!
    Ceke o kekke - stor kram till er för era mysiga kommentarer. :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet