• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Det gör det säkert Åsli! :)
    Du har ju varit hälsan själv sista tiden.

Själv funderar jag på om Clear Bule testerna, grav.testerna menar jag kan ha fel..
    Vad tror ni?

• Gris78

Dubbel A: Ja jag fick plus på cb, testade igår...- måste ju vara tryckfel.
    Har köpt ett till test nu, den digital varianten. Hoppas på mer def svar.

Har fått för mig att värk i svanken eller svanskotan är ett dåligt tecken..

Förutom det och illamående som är som en blodigel just nu då är allt väl.

du verkar ha en hel del att stå i? - går det bra tycker du?

• Gris78

Thailand!! - trevligt värre, njut...- tänk på annat. :) Otur med öppettider.

Jag brukar ju ha mens alt antydningar till att mensen är på väg runt dag 26,27. Idag är det 32 och inte en tillstymmelse.

• Gris78

Saftis!!!! - hej vännen trevligt att se fig med. Du verkar vilja kräkas hela tiden du med, hoppas och antar att det är av samma anledning som jag... - hur långt har du kommit?

Att vara gravid är att vara orolig mer eller mindre hela tiden känns det som...:)

Hur känner du det förutom krälande känslan.

( hoppas att jag tolka dig rätt nu) :)

• Gris78

Maria F79: Foto säger du, ja jag ska försöka hitta mitt lösenord till denna sida. Sitter på tfn nu. Ska även göra ett nytt digitalt test imorgon, så ni kam få två bilder med lite tur.

Vad är seaband? Vart hittar man sånt??

Jojjo: tack! - du har köpt hus, skit vad kul! förstår att du vill ha vår nu. - i vilken stad finns huset?

MariaF79: hur går det för dig? Hur står det still? Köpt hus kanske..,:)

• Gris78

Saftis: Det låter ju toppen!
    Som irmelie sa det låter väldigt lovande, jag håller tummarna. Förstår att du har svårt att glädjas jag känner likadant.. Man vet aldrig.

Ego: testade imorse igen och jaa den sa "gravid"... är försiktigt glad då vad fn som helst kan hända. Har ju förlorat 2ggr tidigare om jag inte minns helt fel. Är lite förvirrad när det gäller räknesättet av veckor, får olika svar på olika sidor. Hur ska man veta vad som gäller? - någon som fattar?? ð???

• Gris78

Tack, ska fixa foto lovar... :)

Sex?! - hahaha fniss näe tack inte nu. Kan bli intressant att se om det ändrar sig i nästa trimester.... hoppas jag kommer dit.

Saftis: räknade du efter gravidverktyget innan läkaren sagt sitt?

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet