• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Essalady - så trevligt att ni är igång började ni igår eller än tidigare kanske??

Själv så att jag hoppats börja igår men snubben min sabbade planerna som vanligt, förhoppningvis så får vi till nåt ikväll. Känns som att man e lite sent ute. :/

Stor kram till alla er som har det tungt just nu.

• Gris78

Hallå hallå,

Min sambo berättade just att vi anstränga oss mer eller ja framför allt jag skulle förbättra min insats eftersom han inte orkar vänta längre. Hans förslag är att jag ska köra yoga eller nåt efteråt!!

Känns som att min sambo är positiv till akupunktur även om jag inte kommer att testa det och inte berätta det för honom heller... :) 

• Gris78

Polarlantis - hoppas att det blir starkare... :) Jag håller tummarna för din skull, du kan väl ta en kort om du osäker på resultatet? Då ser vi vad majoriteten tycker och ser. :)

• Gris78

Har läst att det är en del som plussar sent. Hur snart såg du strecket, inom tio minuter? :) testa imorgon igen!!

• Gris78

Essalady - ja han e lite crazy min karl, lyssnar inte jättemycket på hans knasigheter. Har saft till honom att vi måste öka antalet insatser....
    Vi får hoppas att vi får till det ikväll och imorgon. Tänkte strunta i stickorna denna gång.

Varannan dag låter ju himla lovande för din/ er del :)

• Gris78

Millan - alla typer av insatser måste ökas och förbättras i den mån det går. blev inget mys igår, ingen av oss orkade eller var sugen men loppet är inte kört än...
    Polaris- har du testat nåt mer?

• Gris78
    ifyouweremine skrev 2011-01-11 10:28:26 följande:
    Polarlantis - I så fall tycker jag absolut att det låter som om du är gravid. :) Det kanske inte var äl du kände nu senast, utan ägget som fäste?

Gris - Ah vad synd att det inte blev nåt mys. Det blev det inte för oss heller igår men idag ska det bli. Idag fick jag dock lite högre temp när jag vaknade så jag misstänker att äl redan varit för min del.
    Vad trist om ÄL redan passerat men ni har ju varit sket duktiga innan så chansen borde ju var goda i allafall...:)

Jag hoppas också på mys ikväll!! :) 
  • Gris78

Fan va verkstaden är så oromantisk.... - samtidigt så blir man ju väldigt effektiv om man ska vara lite positiv. Har skojat till det med att inte använda några stickor denna gång.

Polaris - kan du verkligen sova med all denna spänning morgondagen bjuder på?

• Gris78

undrar om 4-8 koppar te om dagen påverkar fertisen mycket? Äter folsyra om bl a b12 varje dag sedan ett antal månader tillbaka.

• Gris78

Jag vill oxå beställa ett stort fett +!!
    Den som beställningslistan kan vill lägga till mig? - skicka kontonr och pris så betalar jag med nöje :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet