L Maria skrev 2012-01-19 20:43:17 följande:
Lilysweet - beklagar verkligen, ta hand om er!!
Hoppas på plus - lycka till med inseminationen, håller tummarna för att det går vägen direkt för er!!
Kaprifolen - åh, förstår din frustration! Jag skulle, i din kläder, definitivt satsa privat, vem orkar hålla på och vänta och vänta bara! Är själv sjukt frustrerad över att det tar tid att komma till för mf-utredning - som tidigare nämnt verkar det ta 6 månader från det att man får kontakt...
Ego - var och lämnade sista proverna idag, på måndag ska maken lämna sitt andra spermaprov och sedan ska vi boka tid - runt två månader får vi vänta innan det blir möte, och vid det tillfället ska vi också prata om mf-prover, det ville de inte göra nu. Jag var inne på RMC när jag ändå var i krokarna och där sitter receptionisten - gravid - och säger tyvärr, du får vänta till första mötet (dvs. och inte göra några mf-prover nu), gick där ifrån med tårarna brännande i ögonen. Skulle vidare på ett jobbmöte senare och möts av receptionisten där - gravid. Men va fan, kan folk sluta vara gravida runt mig!

Usch vad drygt! Drygt att det ska dra ut på tiden och drygt att varenda människa ska vara gravida:( Jag kan känna att det vissa dagar går bra att träffa gravida men vissa dagar känns det bara så himla tungt och som ett slag i ansiktet. Hoppas nu att ni får komma på mötet snabbt så ni kan komma igång med era prover så ni får svar! Jag känner iaf att det blir extra stressigt när man fyllt 30+. De månader man får vänta på att träffa läkare gör ju att man blir ännu mer stressad över att tiden går:( Jag håller tummarna för er o hoppas som sagt att de antingen hör av sig så ni får lämna prover tidigare eller att ni får komma på mötet snart!
Stor kram