Vi över 30 som längtar efter första barnet
Maria- Grattis i efterskott! Hoppet är inte ute förrän tant röd är här! ;) Hoppas hoppas på positivt resultat på fredag!
ingen utredning förrän efter 3 missfall. När jag pratade med läkaren sist efter mitt mf så sa läkaren att du är nog snart gravid igen och då ska det nog gå bra..... det är ovanligt med tre missfall på raken....sen fortsatte han meningen ....och gör det inte det så får du utredning då! Blev ju att man lägger foccus på det sista han sa...
lillamillan- klart du får gnälla! Men jag tycker att du tar det bra! Känns det inte lite skönt att gå vidare till utredning iaf?
Gris- Jag hade nog tänkt att cykeln var kortare. men svårt att säga hur mycket kortare 2-4 dagar då hade jag nog räknat med att jag hade 28 iaf. Du får kolla några cykler (fast jag hoppas att du blir gravid innan ;) ) Mensen är en häxa det är jag säker på ;) Jag skrev i en tråd och brukar benämna mensen som tant röd men när jag själv fick mens så skrev jag att häxan kommit.... Att det är en häxa tror jag också för mitt humör är för djävligt när hom kommer ;)